Aquest diumenge al matí ha mort Jordi Falip Sabartés a l'edat de 54 anys mentre anava en bicicleta pel terme de Castellnou, segons ha informat l'Ajuntament de Santpedor.
Als anys 90, Falip va ser un dels impulsors de la recuperació de l'Aiguamoll de la Bòbila, de la mà del grup Gestió i Estudi del Medi. Encara hi continuava estretament lligat i en feia el manteniment.
Estava vinculat des de fa prop de 30 anys a l'ADF Defensors del Bosc, i també havia estat membre cofundador de la plataforma Montsalat, contrària als abocaments de l'extracció potàssica de les mines del Bages.
En l'àmbit socio-cultural va ser membre de la coral Escriny, de la qual havia estat president els anys 90. Durant la seva etapa es va impulsar la compra del local de la coral que juntament amb diversos membres del cor van restaurar. També va ser actor de La Tramoia, i entre altres coses era col·laborador de la Festa dels Tres Tombs que se celebra cada any al poble per Sant Antoni Abat. A més, Jordi Falip va ser membre de l'AMPA de l'escola la Serreta, molt actiu en impulsar la nova escola. També va coescriure alguns llibres sobre Santpedor.
Mor als 54 anys Jordi Falip, un dels impulsors de la recuperació de l'Aiguamoll de la Bòbila
Molt implicat en el teixit associatiu de Santpedor, va presidir la coral Escriny, va ser actor de La Tramoia i era col·laborador de la Festa dels Tres Tombs
ARA A PORTADA
Publicat el 25 d’octubre de 2020 a les 19:36
Actualitzat el 25 d’octubre de 2020 a les 20:03
Et pot interessar
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Valentí Masachs i al carrer de la Font, a partir de dilluns
-
Societat El proper dilluns, el carrer Llussà estarà tallat al trànsit durant el matí
-
Societat Santpedor impulsa el cens caní amb una campanya que regala ampolles per netejar el pipí dels gossos
-
Societat El CAE obre una nova edició de l'Escola d'Estiu farcida de lleure, formació i futur
-
Societat L'Ajuntament de Manresa es tenyirà de verd pel Dia Internacional de la Miastènia
-
Societat Els comerços més emblemàtics de Manresa, en un nou llibre