Aquest dilluns ha mort als 70 anys el manresà Miquel Muntaner. Capità de marina mercant, que li va permetre conèixer nous mons, va fixar la seva residència al Canadà el 1983. De jove, a Manresa, va ser escolta del Cardenal Lluch.
Històric soci del CE Manresa, i també el més llunyà en la distància, va fer públic que patia un càncer d'estómac precisament amb un missatge de vídeo que va dirigir al club el passat mes d'abril, després que a l'octubre del 2021 hagués passat per les oficines de l'entitat per renovar el seu carnet.
En conèixer-se la notícia de la malaltia que patia, els jugadors del primer equip van dedicar-li la victòria que van aconseguir a Granollers. Muntaner va ser a temps de viure, des de la distància, la històrica temporada del CE Manresa, amb el campionat de Tercera i l'ascens a Segona RFEF.
Sempre compromès amb el país, deixa molts amics i família a Manresa.
Mor als 70 anys Miquel Muntaner, capità de marina mercant i el soci més llunyà del CE Manresa
Societat
Residia al Canadà, on havia anat a viure per la seva professió de capità de vaixell el 1983
ARA A PORTADA
-
Successos Nou detinguts per un assalt violent a un domicili de Manresa com a revenja per una baralla Pere Fontanals
-
Successos Detingut després d'entrar en calçotets a increpar els clients del Lidl de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
-
Política La Generalitat estudia una variant soterrada de la C-55 a Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
17 d’octubre de 2022 a
les 21:50
Actualitzat el
17 d’octubre de 2022 a les
21:59
Et pot interessar
-
Societat
Les obres de FGC al túnel de Santa Clara comportaran afectacions de trànsit durant sis mesos
-
Societat
Sant Fruitós reunirà el món cinegètic en la 9a edició de la Fira del Caçador
-
Societat
Un cirurgià marroquí explicarà a Manresa la seva experiència mèdica a Gaza
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages impulsa una campanya per l'Orgull LGTBI+
-
Societat
Un estudi a la depuradora de Manresa analitza la presència de microplàstics a l'aigua residual
-
Societat
La Fundació Bàsquet Manresa impulsa una expedició solidària a Cap Verd per formar entrenadors
