La parròquia de Crist Rei acollirà aquest dimarts a les 11 del matí l'últim adéu a Antoni Berenguer Casas, que va morir diumenge després de contraure la Covid-19 a l'edat de 77 anys. Berenguer va ser regidor de CiU a Manresa entre 1991 i 1995, l'últim mandat de Juli Sanclimens com a alcalde, i va tenir diverses responsabilitats en el partit, com la presidència de CDC a Manresa i membre de l'executiu de CiU quan es van federar Convergència i Unió.
Antoni Berenguer va ser professor de l'institut Lacetània, primer dels estudis tèxtils i posteriorment, tecnològics. Va presidir l'AVV de Passeig i rodalies i va formar part del Cd'E Manresa del Consell de la Gent Gran de Manresa i de la Coordinadora de Jubilats i Pensionistes.
Mor als 77 anys Antoni Berenguer, exregidor de Manresa i activista social
També va ser professor de l'institut Lacetània en la seva branca tèxtil i tecnològica
ARA A PORTADA
-
Xavier Mas Craviotto publica «Animals inexpressius»: «A mi el que m'interessa és portar la llengua a l'extrem» Pere Fontanals
-
-
La primera Cursa Antiracista de Manresa omple els carrers amb un clam per la convivència Pere Fontanals
-
Viladordis emociona amb el primer Escape Town: un joc per descobrir la memòria del barri Pere Fontanals
Publicat el 23 de novembre de 2020 a les 19:40
Actualitzat el 23 de novembre de 2020 a les 19:44
Et pot interessar
-
Societat Manresa donarà veu a les professionals de les escoles bressol amb la jornada «De mestres a mestres»
-
Societat Els canvis de recorreguts del bus urbà per la transformació del Guimerà arribaran dilluns
-
Societat Talls de trànsit a Manresa dissabte per la primera Cursa Antiracista
-
Societat Tall de trànsit al carrer Pujada del Castell, dissabte al matí
-
Societat Santpedor amplia el suport a famílies amb infants i joves amb el nou Servei d'Intervenció Socioeducativa
-
Societat La Catalunya Central inicia la segona fase de vacunació de tardor amb cita i sense cita prèvia