El passat dijous va morir a l'edat de 96 anys Francesc Xavier Francàs Caellas, president de l'Orfeó Manresa, entre 1971 i 1978. Mentre va ser-ne el president, l'entitat va participar en l'enregistrament de l'himne del Barça al Camp Nou, va adquirir l'església de Sant Francesc, la va remodelar i la va reobrir, i en el marc dels actes del 75è aniversari, l'Orfeó Manresà va dur a terme un castell de focs musical que va ser el primer celebrat a tot l'Estat espanyol.
[noticiadiari]9/90106[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90010[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89994[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90008[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89980[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89995[/noticiadiari]
Mor als 96 anys Franscesc Xavier Francàs, president de l'Orfeó Manresà entre 1971 i 1978
Sota el seu mandat, l'entitat va adquirir l'església de Sant Francesc i la va remodelar i reobrir
ARA A PORTADA
Publicat el
12 d’abril de 2020 a
les 20:08
Actualitzat el
12 d’abril de 2020 a les
21:07
Et pot interessar
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
