El Xup està de dol. Aquest dijous a la tarda els veïns del barri manresà han rebut la notícia que el seu president, Ferran Camps Cama, havia mort sobtadament. Tenia 74 anys.
Camps feia temps que era el president de l'Associació de Veïns del Xup. Un càrrec que ha ostentat amb orgull, ja que tal com afirmava sempre, "els xuperos sentim que vivim en un poble". Gran coneixedor de la història de la barriada, Camps s'hi va traslladar a viure de molt jove, quan va començar a treballar al Casal Cívic. Nascut a Tarroja de Segarra, havia fet de pagès i també va ser, durant uns anys, regidor de l'Ajuntament de Monistrol de Montserrat.
El llegat que deixa Camps a la barriada és indiscutible. Amb ell al capdavant, va començar el projecte "Xup Riera Viva", que tenia per objectiu promoure l'ús sostenible i la conservació de la Riera de Rajadell en el seu pas pel barri. De fet, aquest passat mes de febrer, i en una jornada celebrada pel Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, el projecte va ser destacat com una de les iniciatives més rellevants que s'havien dut a terme a Catalunya durant els anys 2014 i 2015.
En aquests darrers mesos, el president de l'AVV del Xup havia començat a impulsar projectes per a dotar el barri d'una residència, d'habitatges unifamiliars i d'una rotonda d'accés.
El funeral per acomiadar Camps tindrà lloc aquest divendres, 30 de desembre, a les dotze del migdia, a la parròquia Mare de Déu del Xup.
Mor el president de l'AVV del Xup, Ferran Camps
Tenia 74 anys i la defunció s'ha produït de manera sobtada
ARA A PORTADA
-
Els grups municipals es conjuren per aconseguir el convent de les Caputxines per a Manresa Pere Fontanals
-
-
Fem Manresa demana retirar el formigó de places i carrers per combatre l'escalfament urbà Pere Fontanals
-
Junts preguntarà al govern de Manresa què ha costat el primer projecte tècnic de la ZBE Pere Fontanals
-
Un turisme queda penjat a l'enllaç entre la C-55 i la C-58 i obliga a una actuació delicada dels Bombers Pere Fontanals
Publicat el 29 de desembre de 2016 a les 22:09
Et pot interessar
-
Societat Els veïns de Pineda de Bages esclaten pels constants talls de llum
-
Societat Tall de trànsit al carrer Llussà de Manresa, divendres
-
Societat Restablert el trànsit a la cruïlla del carrer Lluís Millet amb el Camí Vell de Santpedor
-
Societat La Plataforma per les Pensions denuncia la manca de resposta de la Generalitat
-
Societat Desnonen a Manresa una família vulnerable malgrat el diagnòstic de discapacitat del pare
-
Societat Modificació de la semaforització a la cruïlla de la carretera de Cardona amb el carrer Pompeu Fabra