El Xup està de dol. Aquest dijous a la tarda els veïns del barri manresà han rebut la notícia que el seu president, Ferran Camps Cama, havia mort sobtadament. Tenia 74 anys.
Camps feia temps que era el president de l'Associació de Veïns del Xup. Un càrrec que ha ostentat amb orgull, ja que tal com afirmava sempre, "els xuperos sentim que vivim en un poble". Gran coneixedor de la història de la barriada, Camps s'hi va traslladar a viure de molt jove, quan va començar a treballar al Casal Cívic. Nascut a Tarroja de Segarra, havia fet de pagès i també va ser, durant uns anys, regidor de l'Ajuntament de Monistrol de Montserrat.
El llegat que deixa Camps a la barriada és indiscutible. Amb ell al capdavant, va començar el projecte "Xup Riera Viva", que tenia per objectiu promoure l'ús sostenible i la conservació de la Riera de Rajadell en el seu pas pel barri. De fet, aquest passat mes de febrer, i en una jornada celebrada pel Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, el projecte va ser destacat com una de les iniciatives més rellevants que s'havien dut a terme a Catalunya durant els anys 2014 i 2015.
En aquests darrers mesos, el president de l'AVV del Xup havia començat a impulsar projectes per a dotar el barri d'una residència, d'habitatges unifamiliars i d'una rotonda d'accés.
El funeral per acomiadar Camps tindrà lloc aquest divendres, 30 de desembre, a les dotze del migdia, a la parròquia Mare de Déu del Xup.
Mor el president de l'AVV del Xup, Ferran Camps
Tenia 74 anys i la defunció s'ha produït de manera sobtada
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de desembre de 2016 a les 22:09
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós de Bages instal·la un arbre de Nadal fet completament de ganxet
-
Societat
Les obres als carrers Pons Grau, Monjo i la plaça Sant Jordi de Santpedor avancen segons el calendari previst
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa millora el paviment de terra de quatre aparcaments dissuasius de la ciutat
-
Societat
El programa Treball als Barris de Manresa arribarà a més de la meitat de la ciutat el 2026
-
Societat
El SIAD del Bages estrenarà un nou pis d'urgència per a víctimes de violència masclista el 2026
-
Societat
Althaia presenta el seu creixement científic en la primera Jornada de Recerca
