Vicenç Llorenç, regidor de Sant Fruitós de Bages i cap de llista de Junts per Sant Fruitós en les darreres eleccions municipals, ha mort aquesta matinada de dimecres als 59 anys a causa d'un càncer que patia des de feia un any i mig. La seva defunció arriba l'endemà que es fes pública la seva renúncia a l'acta de regidor de l'Ajuntament a causa de l'empitjorament de la seva malaltia. Lorens era també conseller comarcal del Bages.
El març de 2019, en plena campanya electoral i envoltat de membres de la llista de Junts per Sant Fruitós, Llorens anunciava que es trobava rebent un tractament de quimioteràpia per fer front a un càncer de pròstata. Ho feia públic per "evitar la difusió de rumors interessats". Llavors es mostrava "fort i motivat" per assumir la responsabilitat política a la que s'enfrontava.
Durant aquest any i pocs mesos en que ha estat regidor a l'oposició de Sant Fruitós, Vicenç Llorens ha estat força actiu participant en l'activitat diària del seu grup municipal i en les convocatòries de l'Ajuntament. Durant la pandèmia, per motius obvis, va prendre les precaucions corresponents a una persona de risc, però després, amb l'anunci i execució de la moció de censura contra Joan Carles Batanés, va tornar a la primera línia política.
[noticia]92073[/noticia]
Segons han explicat altres companys del ple, fa 8 dies, però, la seva situació va empitjorar i això el va portar a presentar la seva renúncia a l'acta de regidor que es va fer pública dimarts. L'endemà, i de matinada, Vicenç Llorenç ha mort.
La cerimònia de comiat tindrà lloc divendres a les 11 del matí a la Sala Montserrat, a la funerària Àltima de Fontanova, al carrer del Bruc 11-13 de Manresa. Els horaris de vetlla són dijous de 10 a 1 i de 5 a 9 del vespre.
Mor el regidor i cap de Junts per Sant Fruitós, Vicenç Llorens, als 59 anys
Aquest dimarts s'havia fet pública la seva renúncia a l'acta de regidor
ARA A PORTADA
-
Ramon Bacardit denuncia per delicte d'odi els cartells apareguts durant la Fira de l'Aixada Pere Fontanals
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
-
L'Ajuntament de Manresa allarga fins divendres l'estada de la família Ungureanu a l'Alberg Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
08 de juliol de 2020 a
les 08:42
Actualitzat el
08 de juliol de 2020 a les
13:12
Et pot interessar
-
Societat
Súria enceta els actes del 8-M amb el teatre-fòrum «Àvies segle XXI»
-
Societat
La Residència de Navarcles modernitza els seus espais amb una inversió de 500.000 euros
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de vermell per commemorar el Dia Mundial de l'Audició
-
Societat
Treballs de millora del paviment al carrer Canyelles, dimarts
-
Societat
El parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac incorpora tecnologia per compatibilitzar escalada i biodiversitat
-
Societat
Castellbell i el Vilar inicia obres de millora a la travessera del Borràs
