La comunitat educativa del Bages i del Vallès Occidental ha mostrat el seu condol aquest diumenge per la mort sobtada del professor de filosofia manresà Eduard Casserras als 57 anys, que havia estat director i mestre a l'institut Quercus de Sant Joan de Vilatorrada i a l'institut Gerbert d'Aurillac de Sant Fruitós.
Actualment, Eduard Casserras era inspector en cap a Terrassa del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya i un referent contra la segregació escolar. L'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, s'ha referit a ell com a "una persona sàvia i totalment compromesa amb l'equitat educativa". La regidora d'Educació, Teresa Ciurana, ha destacat que era "rigorós, de tarannà tranquil, amb bon humor, empatia i gran capacitat de treball", en una piulada.
El funeral per Eduard Casserras Gasol tindrà lloc a l'església parroquial de Crist Rei aquest dilluns a les 5 de la tarda.
Mor els 57 anys Eduard Casserras, que havia estat director dels instituts Quercus i Gerbert d'Aurillac
Actualment era inspector en cap del Departament d'Educació a Terrassa i un referent contra la segregació escolar
ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’abril de 2021 a
les 14:26
Actualitzat el
04 d’abril de 2021 a les
22:42
Et pot interessar
-
Societat
El CAP Bages estrena nous punts d'atenció per reforçar la confidencialitat
-
Societat
La serra de Castelltallat, protagonista del nou documental de Patrimoni Obert
-
Societat
El Grup de Diàleg Interreligiós condemna l'agressió racista a un grup de dones musulmanes
-
Societat
Manresa reunirà professionals d'arreu del país en una jornada sobre primera infància
-
Societat
Càritas Manresa alerta que el 85% de les persones que atén estan en risc de perdre l'habitatge
-
Societat
La CUP-Fem Manresa reclama més pressió a la Generalitat per dignificar la residència de la Font
