Aquest dimarts a la tarda ha mort als 74 anys Joan Planes Vilaseca, propietari de Cal Planes, una de les darreres botigues de queviures tradicional, tipus colmado, que quedaven a Manresa. Planes ha mort d'un infart mentre estava treballant a l'establiment de la cantonada dels carrers Tres Roures i Martí i Julià, al barri de la Plaça Catalunya.
Es dona la trista coincidència que després de dècades de regentar la botiga, Joan Planes havia decidit jubilar-se i tancar la botiga la propera setmana, coincidint amb el seu 75è aniversari, segons havia informat a clients i veïns. La seva botiga era tan singular, que Laia Olivé va realitzar-ne una producció audiovisual que va presentar al Vi_Suals de 2010.
Tot i que no han transcendit gaires detalls sobre el succés, diverses patrulles dels Mossos d'Esquadra s'han desplaçat fins a l'establiment a 2/4 de 7 de la tarda i l'han precintat fins a l'arribada del jutge.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KYM9mGQG5IA[/youtube]
[naciomanresa]
Mor Joan Planes, botiguer d'un dels últims queviures tradicionals de Manresa
Ha patit un infart aquest dimarts a la tarda mentre atenia a la seva botiga del carrer Tres Roures amb Martí i Julià, al barri de la Plaça Catalunya
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 27 de febrer de 2024 a les 23:10
Actualitzat el 28 de febrer de 2024 a les 11:10
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós activa un servei gratuït de canguratge per facilitar la conciliació familiar
-
Societat
Salut detecta 916 càncers de mama en 25 anys de cribratges al Bages, Berguedà, Solsonès i Moianès
-
Societat
Tall de trànsit a la Baixada del Pòpul, dimecres al matí
-
Societat
Inscripcions obertes per a la 14a Fira d'Experimentació d'UManresa destinada a infants
-
Societat
Sant Fruitós detecta un 88% de residus mal separats en la segona autòpsia de rebuig
-
Societat
Manresa inicia el repintat de la senyalització viària en diversos carrers
