Mustapha el Marrakchi, que el passat 31 d'agost va entrar en coma després de patir una aturada cardíaca en penjar-se del pom de la porta del box on estava retingut per a ser tractat d'un trau en una cella a l'hospital de Sant Joan de Déu, ha mort aquesta matinada de dilluns.
Cal recordar que el Marrakchi es trobava en situació irregular al país després que la Policia Nacional ja l'hagués expulsat en una ocasió, fet que el va fer fugir d'una patrulla dels Mossos d'Esquadra el mateix dia 31 d'agost mentre era a les Escodines conversant amb un amic. Segons la versió policial dels fets, el Marrakchi es va penjar amb els cordons de les sabates al pom del box penitenciari de Sant Joan de Déu on esperava per ser atès d'un trau a la cella després d'haver estat detingut. La sotragada li va trencar les caròtides que li van provocar un desmai que va accentuar el seu pes sobre la forca fins que va tenir una aturada cardiorespiratòria que el va fer entrar en coma.
Aquest cas va fer sortir 300 persones al carrer en una manifestació que demanava aclarir els fets i que posava en dubte la versió policial. Les fonts hospitalàries no s'han volgut pronunciar.
Mustapha el Marrakchi tenia 34 anys.
Mor Mustapha el Marrakchi
Després de més d'un mes en coma a l'intentar suïcidar-se mentre estava custodiat pels Mossos a Sant Joan de Déu
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’octubre de 2011 a les 17:52
Et pot interessar
-
Societat El Bages se suma al Dia Internacional de les Persones Grans amb un manifest contra l'edatisme
-
Societat El CAP Bages acollirà la III Jornada de Lactància Materna amb activitats per a mares i famílies
-
Societat Es restableix el trànsit habitual al carrer Joana Herms de Manresa
-
Societat El Museu del Barroc es mostra als docents de Manresa
-
Societat Súria viu un cap de setmana solidari amb la Marató de Donants de Sang i Plasma i el Barber Solidari
-
Societat Manresa planta cara a les retallades i reclama al Govern reforçar les figures socials als centres educatius