Un motorista va morir aquest dissabte a la nit en un xoc amb una furgoneta al punt quilomètric 37 de la C-59, al terme municipal Moià. La passatgera que anava a la furgoneta també va resultar ferida, amb caràcter menys greu.
Els Mossos d’Esquadra van rebre l’avís a les 21.24 hores i estan investigant les causes de l'impacte entre els dos vehicles. Fruit de la topada va morir el motorista, un home de 56 anys i veí de Caldes de Montbui.
La passatgera de la furgoneta va resultar ferida menys greu i va ser traslladada al CAP de Moià.
Arran de la incidència, es van activar dues patrulles de la policia catalana, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Quant a l’afectació viària, la carretera es va tallar en els dos sentits de la marxa fins a la mitjanit.
Mor un motorista en xocar amb una furgoneta a Moià
Societat
És un veí de Caldes de Montbui de 56 anys
ARA A PORTADA
-
Successos Un motorista de Sallent de 39 anys mor en un xoc frontal a l'N-260 a l'Alt Urgell ACN | Pere Fontanals
-
Successos Un reincident s'enfronta a 38 anys de presó per abusar de cinc nenes a la piscina de Sant Vicenç Pere Fontanals
-
-
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
Publicat el
13 de juny de 2021 a
les 13:29
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
