Un paracaigudista ha mort aquest diumenge al migdia després d'estavellar-se contrael terra a la muntanya de Montserrat, segons han informat els Bombers de la Generalitat. La víctima, un home d'uns 35 anys feia salt base a la muntanya -un esport de risc que consisteix en saltar al buit i fer desplegar in extremis el paracaigudes-, segons han detallat els Bombers de la Generalitat.
A la víctima no se li ha obert el dispositiu del paracaigudes a temps i s'ha estavellat contra el terra. Havia saltat des de la paret de l'antic aeri de Montserrat i han anat a caure al peu mateix de la zona des d'on havia iniciat el vol. Quan els Bombers hi han arribat, el jove ja havia perdut la vida. En el sinistre hi han treballat membres del GRAE dels Bombers de la Generalitat i una dotació terrestre fent tasques de suport. La víctima ha mort a l'acte. Una dotació terrestre i un helicòpter del GRAE amb una metgessa s'han desplaçat fins a la zona del sinistre.
Un cop a la zona de l'accident, la doctora ha arribat fins a la víctima despenjant-se amb la grua de l'helicòpter. Després del primer reconeixement ha alertat de la mort del paracaigudista i, posteriorment, s'ha avisat als Mossos d'Esquadra, que han procedit a aixecar el cadàver. De moment encara no ha transcendit la identitat de la persona.
Mor un paracaigudista en estavellar-se a Montserrat
Societat
A la víctima, un home d'uns 35 anys, no se li ha obert el dispositiu del paracaigudes a temps
ARA A PORTADA
-
Economia La Fàbrica Nova de Manresa mostra la seva nova façana monumental 37 anys després del tancament Pere Fontanals
-
Política Junts exigeix a Aloy que garanteixi l'«ordre públic» després que la PAHC hagi omplert de brossa el seu local Pere Fontanals
-
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
-
Successos Quatre dels nou detinguts per grafits en trens van actuar a Sant Vicenç de Castellet Pere Fontanals
Publicat el
26 de febrer de 2012 a
les 16:04
Et pot interessar
-
Societat
El Consell de les Persones Grans de Manresa premia ex aequo Rossend Coll i Josep Maria Sarri
-
Societat
«Habitar el meu cos», sobre violència estètica, arriba a la Biblioteca del Pont de Vilomara
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages reivindica que les persones grans decideixin i participin
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música
-
Societat
Especialistes en Alzheimer es troben a Manresa a la 16a Jornada de Demències del Bages
