Un home ha mort aquest divendres al matí després de ser agredit en una casa de Navarcles per dos lladres que volien robar-li dues plantes de marihuana, segons han informat els Mossos d'Esquadra.
La policia catalana ha obert una investigació per aclarir uns fets que van tenir lloc a dos quarts de dues de la matinada de dilluns, quan els lladres van entrar a la finca per endur-se les plantes però van ser interceptats per dos dels inquilins.
Segons els Mossos, els lladres van agredir els dos habitants amb pals i estris de jardineria i van fugir. Els dos ferits van ingressar a l'hospital. Un en va sortir el mateix dilluns, i l'altre ha mort aquest divendres. La policia titlla el fet de robatori violent i investiga la mort per homicidi.
Mor un veí de Navarcles agredit per dos lladres que volien robar-li la marihuana que tenia a casa
Un altre home també va ser agredit i va ingressar a l'hospital, però va ser donat d'alta dilluns
ARA A PORTADA
-
Una coneguda empresa del Bages, condemnada a indemnitzar un treballador amb 7.500 euros per humiliar-lo Pere Fontanals
-
Les obres del Parc Tecnològic del Bages avancen i Manresa i Sant Fruitós en celebren el progrés Pere Fontanals
-
La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força Pere Fontanals
-
El Passatge del Terror tornarà a l'Anònima amb una experiència immersiva plena de misteri Pere Fontanals
-
Carles Pachon i Marta Valero protagonitzaran dos recitals de veu i piano al Teatre Conservatori Pere Fontanals
Publicat el 08 d’octubre de 2021 a les 20:25
Actualitzat el 08 d’octubre de 2021 a les 20:28
Et pot interessar
-
Societat
La Capella del Rapte completa el seu procés d'enjardinament
-
Societat
HP dona 9.600 euros a l'escola Jeroni de Moragas per instal·lar un projector interactiu inclusiu
-
Societat
Sant Fruitós estrena l'app «Brucardes Mobilitat» per compartir cotxe entre veïns de la urbanització
-
Societat
El CAP Sagrada Família i l'institut Guillem Catà uneixen esforços contra la soledat no volguda
-
Societat
Els usuaris de la residència de Sant Fruitós visiten el Museu de la Vinya i el Vi
-
Societat
Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Puigterrà de Baix, a partir de dijous
