Després de dues setmanes sense que NacióManresa publiqués les dades d'afectació de la Covid-19 als hospitals de Manresa per la poca variació intersetmanal en les xifres que es registrava, aquest dimarts les dades de pacients amb coronavirus als hospitals de Manresa ha sofert un repunt significatiu, i ha passat de 29 a 42 en set dies, i, encara pitjor, l'hospital de Sant Joan de Déu ha registrat 3 òbits entre els pacients que es trobaven en aïllament en aquesta última setmana.
Aquest dimarts, 25 pacients de l'hospital de Sant Andreu es troben aïllats per ser positius de coronavirus. A Sant Joan de Déu en són 17. Sant Andreu ha passat dels 9 pacients que tenia ingressat dimarts passat a aquest 25, mentre que el centre gestionat per Althaia ha reduït en 3 el nombre de pacients en aïllament respecte de fa una setmana. Tampoc no hi ha cap pacient amb Covid a l'UCI.
Tot i així, ha estat l'hospital de Sant Joan de Déu qui ha registrat 3 defuncions entre els pacients en aïllament, mentre que Sant Andreu no ha hagut de lamentar cap decés.
[plantillacoronavirus]
Moren 3 pacients amb Covid l'última setmana a Sant Joan de Déu
El nombre de pacients ingressats amb coronavirus passa de 29 a 42 en només set dies als hospitals de Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de maig de 2022 a les 15:43
Et pot interessar
-
Societat Un barceloní que es va mudar a Castellbell i el Vilar crea una escola de repoblament rural
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris