L'hospital Sant Joan de Déu de Manresa ha registrat dues noves defuncions de pacients amb coronavirus aquesta darrera setmana, quan durant el mes d'agost només n'havia comptabilitzat una, el dia 18, fins ara. Aquestes dues defuncions han tingut lloc divendres passat, 28 d'agost, i aquest mateix dimecres, 2 de setembre.
Els tres centres sanitaris que depenen d'Althaia, la Clínica Sant Josep i el Centre Hospitalari, a més de Sant Joan de Déu, han registrat 174 defuncions per coronavirus des de l'inici de la pandèmia. L'altre hospital de Manresa, el de Sant Andreu, va registrar 64 defuncions a les seves unitats d'aïllament de Covid-19. D'aquestes, 43 eren casos Covid-19 confirmats i els 21 restants eren sospitosos per simptomatologia. Actualment, l'hospital de Sant Andreu no té casos Coid-19 ingressats.
Pel que fa a ingressats, l'hospital de Sant Joan de Déu es manté en els 13 des d'inicis de setmana i ha donat l'alta a 1.115 pacients que han estat ingressats amb coronavirus des de l'inici de la pandèmia.
[noticia]92809[/noticia]
[noticiadiari]2/207423[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/207321[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/207422[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]
Moren dos pacients amb coronavirus a Sant Joan de Déu en l'última setmana
L'hospital manresà només havia patit una pèrdua per la malaltia durant el mes d'agost
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de setembre de 2020 a
les 13:04
Actualitzat el
03 de setembre de 2020 a les
14:32
Et pot interessar
-
Societat
Althaia acomiada 23 residents que finalitzen la seva formació especialitzada
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages impulsa un projecte per escoltar els joves sobre Europa
-
Societat
El CAE consolida el creixement de l'àrea de Joves amb més participació
-
Societat
La Creu Roja al Bages inaugura a Manresa l'exposició «Dones davant la guerra»
-
Societat
Restablert amb restriccions el pas de trens entre Terrassa i Manresa
-
Societat
Els mestres del Bages convoquen una marxa col·lectiva de Manresa a Barcelona
