L'hospital Sant Joan de Déu de Manresa ha registrat dues defuncions més entre els seus pacients amb Covid en les darreres 24 hores i ja n'acumula 21 des de principi d'any i 242 des de l'inici de la pandèmia.
Aquest dimarts al vespre, un total de 119 pacients amb coronavirus passaran la nit a les unitats d'aïllament de l'hospital manresà, 2 més que la nit de dilluns. En aquestes darreres 24 hores, 8 pacients han rebut l'alta hospitalària, de manera que n'han ingressat 12 més.
[plantillacoronavirus]
Moren dos pacients Covid a Sant Joan de Déu en les últimes 24 hores
L'hospital manresà acumula 21 defuncions des de principi d'any i 242 des de l'inici de la pandèmia
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
19 de gener de 2021 a
les 19:16
Actualitzat el
19 de gener de 2021 a les
19:26
Et pot interessar
-
Societat
El CAE obre inscripcions per als casals d'estiu amb propostes per a totes les edats
-
Societat
Les matemàtiques es converteixen en guia turística a Manresa de la mà de la comunitat educativa
-
Societat
La PAHC Bages exigeix retirar el nou protocol municipal per a desnonaments a Manresa
-
Societat
Santpedor obre la convocatòria per accedir a un habitatge municipal de lloguer
-
Societat
Manresa reflexionarà sobre l'impacte de les pantalles en una trobada interreligiosa
-
Societat
Aigües de Manresa talla un carril del carrer Poeta Mistral per reparar una avaria
