L'àrea d'aïllament de l'hospital de Sant Andreu reservada per a persones amb coronavirus té ingressats aquest dilluns 100 pacients. Els dos hospitals de Manresa gestionats per la Fundació Althaia, Sant Joan de Déu i Centre Hospitalari, mantenen el nombre d'ingressats en 59, la mateixa xifra que diumenge. Hi ha una trentena de persones ingressades a l'espera de resultat. Així, el sistema hospitalari manresà té aquest dilluns 159 pacients amb coronavirus.
Els dos hospitals d'Althaia han registrat 2 noves defuncions aquest dilluns. L'hospital de Sant Andreu no n'ha registrat cap. El total de defuncions per coronavirus en els tres hospitals se situa en les 213 des de l'inici de la pandèmia.
Per la seva part, el nombre d'altes hospitalàries de pacients que havien estat ingressats amb coronavirus ha crescut en 5 aquest dilluns, totes elles a Althaia, i ja són 922 les persones que s'han recuperat de la malaltia des de l'inici de la pandèmia. L'índex de pacients recuperats d'entre el total d'ingressats a Althaia se situa en el 80,6%.
[noticia]90106[/noticia]
[noticia]90710[/noticia]
[noticia]90705[/noticia]
[noticia]90709[/noticia]
[noticia]90702[/noticia]
[noticia]90692[/noticia]
Moren dues persones més amb coronavirus als hospitals de Manresa
Societat
Aquest dilluns hi ha 159 persones ingressades amb la malaltia, i es porten acumulades 213 defuncions i 922 altes hospitalàries des de l'inici de la pandèmia
ARA A PORTADA
-
Política Manresa modifica el POUM per fer possible la construcció del nou pavelló del Congost Redacció
-
-
Política El govern de Manresa acusa Junts de «faltar a la veritat» sobre el nou pavelló del Congost Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Luz Casal inaugura el Festival Camins, que arrenca amb un 75% de les entrades venudes Redacció
-
Cultura i Mitjans Voilà a la Lluvià renuncia a organitzar l'edició d'aquest estiu per retards administratius Pere Fontanals
Publicat el
04 de maig de 2020 a
les 18:52
Et pot interessar
-
Societat
Manresa incorpora un recomanador amb IA per facilitar l'accés als tràmits municipals
-
Societat
L'artteràpia millora el benestar emocional de les persones amb càncer, segons un estudi liderat per Althaia
-
Societat
Memòria.cat actualitza el cens de víctimes de la Guerra Civil i la dictadura franquista vinculades a Manresa
-
Societat
La prova sísmica de la nova seu de la Generalitat a Manresa es completa sense incidències
-
Societat
Tractaments amb herbicides a les subestacions elèctriques de Manresa i el Congost
-
Societat
Manresa homenatjarà les víctimes de la Guerra Civil i el franquisme amb una escultura de Marc Sellarès
