Quan l'important descens en el nombre de pacients amb Covid als hospitals de Manresa que es es va viure la setmana passada podia fer pensar que finalment es podria fer net de pandèmia als centres hospitalaris, les dades d'aquest dimarts confirmen que, malgrat que les dades continuen essent baixes respecte de les sis onades anteriors, el virus no desapareixerà per art de màgia.
L'hospital de Sant Andreu i l'hospital de Sant Joan de Déu tenen, aquest dimarts, 16 pacients ingressats a les seves unitats d'aïllament per Covid, 7 l'un i 9 l'altre, i al centre d'Althaia s'han registrat 3 defuncions en els últims set dies. Dimarts de la setmana passada, Sant Andreu no tenia cap pacient i Sant Joan de Déu en tenia 6.
Això significa que en l'última setmana els dos centres sanitaris han registrat 26 nous ingressos de pacients amb Covid que requereixen atenció hospitalària.
[plantillacoronavirus]
Moren tres pacients amb Covid a Sant Joan de Déu durant l'última setmana
Societat
El nombre de pacients a les unitats d'aïllament dels hospitals de Manresa torna a créixer i passa de 6 a 16 en només set dies
ARA A PORTADA
-
-
Política El Govern preveu signar el conveni de construcció de la nova escola Valldaura a finals d'any ACN
-
Cultura i Mitjans Sandra Monfort inaugura la 29a Fira Mediterrània amb un homenatge a la cultura popular valenciana ACN
-
Política Sílvia Cubo abraça el discurs antiimmigració com a candidata d'Aliança Catalana a Manresa Pere Fontanals
-
Política Oriol Gès acompanyarà Sílvia Cubo al capdavant de la llista d'Aliança Catalana a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
19 d’abril de 2022 a
les 13:54
Et pot interessar
-
Societat
Els alumnes del Guillem Catà de Manresa també es mobilitzen contra la supressió d'excursions
-
Societat
Domènec Casas es jubila després de 45 anys a Protocol de l'Ajuntament de Manresa
-
Societat
L'Ateneu Popular La Sèquia recupera el menjador comunitari per cuinar i dinar plegats
-
Societat
Neus Orriols desisteix de fer el gegant en memòria de Carles Vilajosana
-
Societat
Althaia i Eurecat segellen un conveni per impulsar la innovació en salut al Bages
-
Societat
El ple de Manresa obrirà la via a comprar el solar de l'Anònima per fer-hi 60 habitatges públics
