Agents dels Mossos d'Esquadra i de la Policia Local de Súria han portat a terme sessions formatives de seguretat viària a les escoles Salipota i Fedac de Súria, dins de les activitats previstes en aquest àmbit als centres d'ensenyament de la vila durant l'actual curs 2023-24. En els propers mesos es faran altres sessions similars a l'escola Francesc Macià i a l'institut Mig-Món.
L'objectiu d'aquesta iniciativa és estendre la sensibilització sobre la importància de respectar les normes de circulació per garantir la seguretat de tothom. L'ús del cinturó i del casc han estat dos dels temes destacats de les xerrades realitzades fins ara.
Aquestes sessions formen part de les actuacions que els cossos de seguretat fan habitualment per transmetre a l'alumnat els valors de la mobilitat segura, amb la col·laboració dels mateixos centres escolars.
Mossos i Policia Local fan sessions formatives de seguretat viària a les escoles de Súria
L'objectiu d'aquesta iniciativa és estendre la sensibilització sobre la importància de respectar les normes de circulació per garantir la seguretat de tothom
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de febrer de 2024 a
les 13:45
Actualitzat el
03 de febrer de 2024 a les
15:44
Et pot interessar
-
Societat
Sant Vicenç prepara el segon Mercat Origen Montserrat
-
Societat
Tall de trànsit a la plaça Llisach per obres al passeig de la República
-
Societat
La veu gitana ressona a l'Ajuntament de Manresa en el 8 d'abril
-
Societat
Súria publica al web municipal els plafons de Fotografia Juncadella amb un segle d'imatges
-
Societat
Cardona inicia la reforma de la plaça del Mercat
-
Societat
Althaia organitza una jornada sobre alimentació i veu per a pacients amb Parkinson
