Agents de diferents cossos al carrer Sant Maurici. Foto: Mossos
Agents dels Mossos d'Esquadra, juntament amb Policia Local de Manresa i Cos Nacional de Policia, van fer dijous un dispositiu de seguretat ciutadana a Manresa.
Darrerament s'havien rebut diverses queixes a través d'entitats de la localitat de Manresa relatives a un increment de la sensació d'inseguretat en alguna zona del municipi. Concretament al carrer Sant Maurici i rodalies, on sembla ser, segons veïns i comerciants, s'ha detectat consum i venda de substàncies estupefaents.
Aquesta sensació d'inseguretat també vindria provocada per diverses persones que increpen i molesten, i fins i tot per alguns fets delictius com faltes de furt.
Per aquest motiu, dijous a la tarda, al voltant de les 19.30 hores, es va fer un dispositiu de seguretat ciutadana al carrer Sant Maurici. Hi van formar part del mateix agents del Cos Nacional de Policia, Policia Local de Manresa i Mossos d'Esquadra.
En aquest dispositiu es van identificar 24 persones, es va fer una denúncia administrativa per tinença de substàncies estupefaens, i es van traslladar 3 persones a dependències del Cos Nacional de Policia per estrangeria.
Mossos i Policia Local i Nacional pentinen la zona del carrer Sant Maurici
Segons veïns i comerciants, s'hi ha detectat consum i venda de substàncies estupefaents
ARA A PORTADA
-
Ramon Bacardit denuncia per delicte d'odi els cartells apareguts durant la Fira de l'Aixada Pere Fontanals
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
La 146a trobada d'Aturem les Guerres a Manresa centra el debat en el conflicte a l'Iran Pere Fontanals
-
Publicat el
06 de maig de 2011 a
les 16:14
Et pot interessar
-
Societat
Súria enceta els actes del 8-M amb el teatre-fòrum «Àvies segle XXI»
-
Societat
La Residència de Navarcles modernitza els seus espais amb una inversió de 500.000 euros
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de vermell per commemorar el Dia Mundial de l'Audició
-
Societat
Treballs de millora del paviment al carrer Canyelles, dimarts
-
Societat
El parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac incorpora tecnologia per compatibilitzar escalada i biodiversitat
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa allarga fins divendres l'estada de la família Ungureanu a l'Alberg
