Una alumna de la Casa d'Oficis posa una multa a un vehicle mal aparcat. Foto: AjM
Aquest dijous 9 de juny s'ha portat a terme una activitat per conscienciar de la problemàtica que suposa aparcar el cotxe en un lloc on no és permès, sobretot per aquelles persones que tenen alguna dificultat en la mobilitat. L'activitat ha estat impulsada per l'Ajuntament de Manresa i la Federació d'Associacions de Veïns de Manresa (FAVM), i ha anat a càrrec dels alumnes de la Casa d'Oficis de sensibilització mediambiental.
Durant dues hores, els alumnes han posat unes multes simbòliques als cotxes mal aparcats del Barri Antic, Valldaura, Vic-Remei i Escodines, amb un missatge que insta els conductors i conductores a ser més respectuosos amb els vianants a l'hora d'aparcar a la vorera, en un gual o al mig d'una plaça, entre d'altres.
Aquesta activitat ja es va realitzar l'any passat. Aleshores va anar a càrrec de diversos grups de joves i membres de les associacions de veïns i va ser una iniciativa proposada per la Taula de Civisme.
Multes simbòliques per fer consciència mediambiental
Alumnes de la Casa d'Oficis de sensibilització mediambiental posen multes simbòliques als vehicles mal aparcats
ARA A PORTADA
-
«L'estudi manresà per millorar el diagnòstic del càncer de còlon ha despertat l'interès de 10 hospitals» Pere Fontanals
-
L'episodi de ventades deixa més de trenta avisos a Manresa i incidències menors a la Catalunya Central Pere Fontanals
-
-
UGT denuncia riscos laborals i sobrecàrrega en la recollida amb el nou sistema a Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
09 de juny de 2011 a
les 17:42
Et pot interessar
-
Societat
Ban de l'alcalde per garantir la seguretat al Carnestoltes Infantil de Manresa
-
Societat
Els vins experimentals de la Torre Lluvià obren el primer tast de l'any al Bages
-
Societat
Talls de trànsit al Centre Històric pels Jardins de Llum
-
Societat
La Comunalitat impulsa una jornada per repensar l'organització veïnal a Manresa
-
Societat
Talen per seguretat un cedre de més de 20 metres al carrer Sant Joan d'en Coll de Manresa
-
Societat
Les Voluntàries impulsen el Viver per reverdir Sant Joan amb espècies autòctones
