Imatge de la Bauma amb tota la vorera aixecada per les obres. Foto: Pere Sánchez
Els veïns de la Bauma de Castellbell i el Vilar estan indignats i alarmats per unes obres al barri que, a banda que signifiquen el tercer cop que obren el carrer en pocs anys, ha corregut el rumor que són per a la instal·lació d'una subestació elèctrica a l'antic camp de futbol que és una zona inundable.
L'Ajuntament de Castellbell i el Vilar ha negat rotundament la instal·lació de la subestació i diu que és tracta d'unes obres de clavegueram fetes per l'Agencia Catalana de l'Aigua (ACA) que, a més, segons l'alcalde Agustí Navalles, els tenen lligats de mans i de peus ja que l'organisme de la Generalitat ni tan sols disposa dels permisos d'obres .
Sobre la suposada subestació, l'alcalde assegura que l'ACA vol fer una caseta on hi havia l'antic karting, que també és zona inundable, que no té res a veure amb temes elèctrics. Navalles assegura que FECSA sí vol instal·lar una subestació, però no en una zona perillosa, sinó prop de Ca la Felícia. El problema ha sorgit quan entre les dues informacions se n'ha fet una i s'han confós els termes. Així mateix l'alcalde s'ha mostrat sorprès pel rebombori que s'ha generat entre el veïnat per unes obres quan ja fa tres mesos que duren i fins ara ningú no havia dit res.
Navalles deslliga les obres de la Bauma de la instal·lació d'una subestació elèctrica
Societat
Les obres, diu, són de clavegueram i la subestació de FECSA anirà a una zona no inundable
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
08 de desembre de 2010 a
les 17:18
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
