L'Ajuntament de Navarcles està realitzant un seguiment diari de les incidències que dia a dia es generen al municipi a causa de l'epidèmia de coronavirus. Ho fa seguint estrictament les mesures i restriccions dictaminades pel Govern estatal, la Generalitat de Catalunya i les autoritats sanitàries en el si de l'estat d'alarma i d'emergència sanitària. En aquests moments hi ha tres persones a Navarcles que han donat positiu en les proves del coronavirus.
En aquest sentit, l'Ajuntament de Navarcles, a través dels Vigilants Municipals i amb l'ajuda de l'Associació de Voluntaris de Protecció Civil, està vetllant pel compliment de les mesures i perquè els veïns i veïnes no surtin de casa si no tenen una causa permesa, autoritzada o justificada. S'informa a la població que no complir la normativa actual pot comportar sancions econòmiques, que ja s'han començat a aplicar.
Navarcles no s'escapa d'aquesta pandèmia mai vista. En aquest sentit, l'Ajuntament informa que, en aquests moments, hi ha tres persones al nostre poble que han donat positiu en les proves per detectar el coronavirus. Informa també que s'estan seguint tots els protocols dictats per les autoritats sanitàries. Dues d'aquestes persones es troben aïllades al seu domicili, en contacte permanent amb els professionals sanitaris. La tercera persona es troba en aquests moments hospitalitzada a Manresa. A banda, hi ha altres persones que, davant d'una simptomatologia relacionada amb el coronavirus, han estat diagnosticades de manera preventiva amb la malaltia Covid-19 i, seguint també els protocols, es troben aïllades a casa seva.
L'Ajuntament fa una crida a la població per extremar encara més les mesures de seguretat. Cal minimitzar els desplaçaments, cal extremar les mesures d'higiene personal i cal garantir les distàncies socials.
Per últim, l'Ajuntament agraeix a tota la població l'esforç que aquests dies ens cal fer pel bé de totes i tots, i agraeix immensament la tasca que estan desenvolupant tots els professionals sanitaris i totes les persones que vetllen per aconseguir aturar aquesta pandèmia.
Servei Mèdic durant l'epidèmia
L'Ajuntament recorda que hi ha a disposició dels veïns diferents telèfons. Al CAP Navarcles només es fa atenció telefònica entre setmana, de dilluns a dijous de 8.00h a 20.00 i els divendres de 8.00h a 15.00 (93 831 00 30); al CAP Santpedor es fa atenció presencial entre setmana, en el mateix horari que al CAP Navarcles, però cal trucar-hi abans de sortir de casa (93 832 11 33). Fora d'aquests horaris, i també durant el cap de setmana, les urgències mèdiques s'atendran al CAP Bages de Manresa. També cal trucar-hi abans de sortir de casa (93 874 81 78).
A banda, per urgències mèdiques sanitàries i per coronavirus, es pot trucar al 061. Per consultes cal trucar al 012, i per emergències diverses al 112. Demanem un ús responsable dels telèfons.
Navarcles confirma que tres veïns del municipi han donat positiu per coronavirus
Societat
Dos d'ells es troben en un règim d'aïllament domiciliari i el tercer està ingressat a Sant Joan de Déu
ARA A PORTADA
-
Economia Els restaurants Slow Food consoliden les Temporades Gastronòmiques del Bages Pere Fontanals
-
-
Societat El Mercat de la Terra de Sant Fruitós reivindica el tomàquet amb gastronomia i activitats familiars Redacció
-
Política El ple rebutja la proposta de Fem Manresa per retirar part de l'asfalt de la plaça Neus Català Pere Fontanals
-
Esports Un recés a correcuita fa girar el ple i Manresa demanarà ser seu de la selecció de bàsquet Pere Fontanals
Publicat el
21 de març de 2020 a
les 22:16
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà la xarxa d'aigua a la cruïlla dels carrers Cós i Moragas
-
Societat
La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria
-
Societat
El Parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac identifica 32 noves espècies de briòfits i n'inventaria 122
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà el clavegueram de la plaça Cots amb afectacions al trànsit
-
Societat
Mor Maurici Rosell, el «Maurici de les Olives», una de les ànimes més estimades del Centre Històric
-
Societat
Foragitades de casa per un soroll fantasma
