En les properes setmanes Navarcles té previst posar en funcionament dos pàrquings.
El primer serà al carrer Piscines i Esports. L'Ajuntament ha arribat a un acord amb el propietari del terreny on hi havia abans la Fusteria Espinalt per dedicar-lo a aparcament del barri de Sant Bartomeu i així treure pressió als carrers Lleida, Girona i altres del barri. L'entrada i sortida serà pel carrer Piscines.
Per una altra banda, s'habilitarà el pàrquing del cementiri Vell. Es tracta d'aprofitar els terrenys que l'ajuntament té del cementiri vell per dedicar-los a aparcament i així treure pressió a la plaça Aguilar i proporcionar més aparcaments als veïns i comerç del barri antic. L'entrada seria pel Passatge Balmes i es podria accedir al casc antic pel carreró del vell cementiri que dona a la Plaça Aguilar. Aquest pàrquing, però, no serà operatiu fins resoldre el tema de la casa de la Plaça.
Navarcles habilitarà dos nous pàrquings
Al carrer Piscines i Esports, on hi havia la Fusteria Espinalt, i al cementiri vell
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de maig de 2012 a
les 17:42
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
