A Navàs també s'ha celebrat el dia internacional de les dones, per commemorar el paper de les dones en la lluita pels seus drets, per la igualtat i la justícia de dones i homes.
L'Ajuntament de Navàs ha penjat una pancarta al balcó reivindicant i donant suport a les polítiques de gènere i per a una major representativitat de les dones. Moltes treballadores de l'Ajuntament han fet vaga i a les 12 del migdia s'ha llegit el manifest a la plaça de l'Ajuntament, on poc després s'ha fet un taller de tai-txi.
Enguany l'objectiu de la campanya és mostrar com les dones amb l'acció col·lectiva, les seves aportacions, l'avenç dels rols lliures d'estereotips i la unió estant transformant i millorant la societat.
- Commemoració del Dia de les Dones a Navàs -
- AjNvs
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de març de 2018 a
les 18:35
Actualitzat el
08 de març de 2018 a les
18:37
Et pot interessar
-
Societat
Mor als 103 anys Joaquima March, veïna de les Escodines de Manresa
-
Societat
La PAHC Bages crida a aturar el desnonament del Bloc 9 previst dilluns a Manresa
-
Societat
Instal·laran una planta fotovoltaica d'autoconsum compartit al Mercat Puigmercadal
-
Societat
La vaga del tèxtil de Manresa, molt més que un eco de la revolta dels tramvies
-
Societat
Súria obre la convocatòria d'ajuts socials econòmics 2026 per a persones i famílies
-
Societat
Petjades de colors senyalitzen noves rutes saludables pels carrers d'Avinyó
