A Navàs també s'ha celebrat el dia internacional de les dones, per commemorar el paper de les dones en la lluita pels seus drets, per la igualtat i la justícia de dones i homes.
L'Ajuntament de Navàs ha penjat una pancarta al balcó reivindicant i donant suport a les polítiques de gènere i per a una major representativitat de les dones. Moltes treballadores de l'Ajuntament han fet vaga i a les 12 del migdia s'ha llegit el manifest a la plaça de l'Ajuntament, on poc després s'ha fet un taller de tai-txi.
Enguany l'objectiu de la campanya és mostrar com les dones amb l'acció col·lectiva, les seves aportacions, l'avenç dels rols lliures d'estereotips i la unió estant transformant i millorant la societat.

- Commemoració del Dia de les Dones a Navàs -
- AjNvs
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de març de 2018 a les 18:35
Actualitzat el 08 de març de 2018 a les 18:37
Et pot interessar
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris
-
Societat La setmana vinent continuaran els treballs de senyalització vinculats a l'operació Guimerà