Una desena llarga de famílies d'alumnes de l'Institut Escola Sant Jordi de Navàs s'han concentrat aquest divendres al matí davant dels Serveis Territorials del Departament d'Educació a la Catalunya Central, a la carretera de Vic de Manresa, per reclamar que el nou institut sigui inclòs en el pressupost de la Generalitat de 2024.
Les famílies demanen que Educació iniciï el projecte constructiu del nou institut als terrenys de la zona del Pavelló Blau, un equipament que ha d'acollir l'educació secundària obligatòria i contempli uns futurs estudis postobligatoris (Batxillerat i Formació Professional).
Els concentrats també demanen que Educació prengui el compromís de negociar amb la propietat dels actuals terrenys cedits on s'hi alcen des del curs 2012-13 els mòduls prefabricats de l'Institut Escola Sant Jordi de Navàs i es faci càrrec íntegrament de les despeses que es puguin originar, sense que això no sigui un perjudici per continuar mantenint i millorant els problemes estructurals que puguin tenir els mòduls.
La directora dels Serveis Territorials, Gemma Boix, s'ha reunit amb els concentrats al migdia per recollir les seves reclamacions.
Navàs es deixa sentir davant d'Educació per reclamar el nou institut
Familiars d'alumnes s'han concentrat davant dels Serveis Territorials de Manresa
ARA A PORTADA
-
Així van trobar el cos de l'excursionista desaparegut al Rulhe: a la vista i entre roques, sense neu Pere Fontanals
-
-
-
Una nova connexió entre natura i ciutat: inaugurada l'escala del Salt de la Creu del Tort a Manresa Pere Fontanals
-
Ramon Bacardit busca el cos a cos amb Sílvia Orriols per «qui va ser primer» contra el vel islàmic Pere Fontanals

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 01 de desembre de 2023 a les 12:03
Actualitzat el 01 de desembre de 2023 a les 12:07
Et pot interessar
-
Societat UManresa centra la seva Escola d'Estiu en la innovació i l'educació emocional
-
Societat Una basílica plena de pau i emoció per acomiadar els éssers estimats
-
Societat Reflexions sobre el passat i el present de la immigració a Manresa en homenatge a Francesc Candel
-
Societat Althaia incorpora un nou sistema per evitar la caiguda de cabells durant la quimioteràpia
-
Societat Tall de trànsit parcial al camí de l'Agulla aquest divendres per treballs de millora en l'asfalt
-
Societat Sallent s'estrena amb una trobada de vehicles clàssics que reuneix més de cent aficionats