Una desena llarga de famílies d'alumnes de l'Institut Escola Sant Jordi de Navàs s'han concentrat aquest divendres al matí davant dels Serveis Territorials del Departament d'Educació a la Catalunya Central, a la carretera de Vic de Manresa, per reclamar que el nou institut sigui inclòs en el pressupost de la Generalitat de 2024.
Les famílies demanen que Educació iniciï el projecte constructiu del nou institut als terrenys de la zona del Pavelló Blau, un equipament que ha d'acollir l'educació secundària obligatòria i contempli uns futurs estudis postobligatoris (Batxillerat i Formació Professional).
Els concentrats també demanen que Educació prengui el compromís de negociar amb la propietat dels actuals terrenys cedits on s'hi alcen des del curs 2012-13 els mòduls prefabricats de l'Institut Escola Sant Jordi de Navàs i es faci càrrec íntegrament de les despeses que es puguin originar, sense que això no sigui un perjudici per continuar mantenint i millorant els problemes estructurals que puguin tenir els mòduls.
La directora dels Serveis Territorials, Gemma Boix, s'ha reunit amb els concentrats al migdia per recollir les seves reclamacions.
Navàs es deixa sentir davant d'Educació per reclamar el nou institut
Familiars d'alumnes s'han concentrat davant dels Serveis Territorials de Manresa
ARA A PORTADA
-
-
El govern de Manresa respon a Junts que el relleu generacional al comerç ja ho cobreix Reempresa Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa estudiarà crear un itinerari segur per a vianants entre Les Cots i els Dolors Pere Fontanals
-
-
L'alcalde de Manresa talla a Vox arran de no haver condemnat dos feminicidis: «Lliçons, les justes» Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 01 de desembre de 2023 a les 12:03
Actualitzat el 01 de desembre de 2023 a les 12:07
Et pot interessar
-
Societat
Manresa impulsa una campanya de Nadal per promoure la compra de proximitat
-
Societat
El SAD de Manresa reparteix lots de Nadal a totes les persones ateses als domicilis
-
Societat
L'Ajuntament dedica el calendari del 2026 a la fauna del riu Cardener al seu pas per Manresa
-
Societat
El campanar del Roser de Súria tornarà a sonar gràcies als pressupostos participatius
-
Societat
Santpedor acaba els treballs de millora ambiental a la riera de Joncadella, al Mirador de Montserrat
-
Societat
Castellbell i el Vilar iniciarà al gener el Pla Especial del Catàleg de masies i cases rurals
