Quan érem pagesos... és el provocador nom amb què l'Ajuntament de Navàs presenta el conjunt de tres trobades de memòria popular sobre la pagesia i el seu imaginari que tindran lloc els propers caps de setmana en diferents nuclis del municipi.
En el marc del projecte Memòria Pagesa, el consistori navassenc pretén recuperar com era la vida de la pagesia als entorns rurals del municipi. Una vida que transcorria al tros, als boscos, que treballava amb bestiar... en definitiva, una forma de viure que està en perill d'extinció.
Amb l'objectiu, doncs, de fer memòria i de recuperar i reflexionar sobre alguns dels costums i valors de la pagesia, les tres trobades pretenen donar veu a tots aquells treballadors de la terra i el camp a través de records, imatges i intercanvis d'experiències.
La primera trobada tindrà lloc aquest dissabte, 18 de novembre, a la Pallissa de Castelladral, i començarà a les sis de la tarda. La segona serà diumenge, dia 19, a les sis de la tarda i es durà a terme al barri del Mujal. Finalment, el dissabte 25 de novembre tindrà lloc la darrera trobada, que començarà a les onze del matí i es desenvoluparà al Casal de Palà de Torroella.
Navàs prepara tres trobades de memòria popular a l'entorn de la pagesia
La primera tindrà lloc aquest dissabte a Castelladral
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de novembre de 2017 a les 09:33
Et pot interessar
-
Societat La Festa Major de la Companya estrena el ball de la Veta
-
Societat Nous treballs d'asfaltatge a Manresa a partir del 3 de setembre
-
Societat El Tap'Antic de la Festa Major de Manresa 2025 en imatges
-
Societat El bus urbà de Manresa serà gratuït a les nits de Festa Major i funcionarà fins a les 4 de la matinada
-
Societat Obres d'un pas de vianants elevat alteraran la circulació al carrer Pedraforca de Sant Fruitós
-
Societat Mor Valentí Riera, alcalde durant quaranta anys d'Aguilar de Segarra