Navàs prepara un programa d'actes a favor de l'ONG Associació Humanitària de Solidaritat, que tindrà el seu plat fort amb un concert on actuaran Gossos, Mesclat i e-Bastards, el dia 22 d'octubre al pavelló esportiu, amb la finalitat de recollir fons per finançar una expedició de cirurgians al Txad el proper mes de novembre. L'objectiu és poder operar a un centenar d'infants afectats per diferents traumatismes, encapçalats pel Dr. Ferran Fonseca, que serà el cap de l'expedició mèdica (12 professionals).
El dissabte 8 d'octubre, a les 9 del vespre al Casal Sant Genís, hi haurà un Festival de Màgia Solidària a Navàs, amb una vintena de participants, que ompliran d'il·lusionisme la platea i l'escenari. Els mags formen part de l'Associació de Mags de l'Anoia, Berguedà, Osona i Solsonès.
Els dies 10 i 11 d'octubre, a l'Institut Escola Sant Jordi i el Col·legi Sant Josep es farà una activitat solidària, amb la projecció del documental "Bakite" de Fina Sensada. En aquesta activitat hi participaran l'il·lustrador Valentí Gubianas i el periodista Joaquim Pujolar.
El dia 12, a les 11 del matí, hi haurà un espectacle de màgia a la residència d'Avis.
El diumenge dia 16 d'octubre, en motiu de la Fira de Tardor, es farà una enlairada de globus verds.
A finals de mes es projectarà a la sala d'actes de la Biblioteca el documental de Fina Sensada “Mi pequeña Chanceline”.
Els organitzadors posaran a la venda polseres de color verd a benefici de la noble causa.
Navàs prepara un programa d'actes a favor de l'ONG AHS
Societat
Gossos, Mesclat i e-Bastards seran les estrelles dels actes solidaris a favor de l'Associació Humanitària de Solidaritat
ARA A PORTADA
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
-
Economia CGT i ASB denuncien ERTO al sector carni del Bages arran de la pesta porcina Pere Fontanals
-
Societat Cardona presenta un projecte de 10,5 milions d'euros per revitalitzar el nucli antic amb el Pla de Barris Pere Fontanals
-
Publicat el
04 d’octubre de 2011 a
les 15:45
Et pot interessar
-
Societat
Cardona reclama a la Diputació una solució definitiva per a les obres de l'avinguda del Rastrillo
-
Societat
Manresa inicia dilluns l'asfaltatge d'onze punts de la ciutat
-
Societat
Sant Andreu Salut programa sis xerrades gratuïtes sobre salut, cures i benestar
-
Societat
La Residència Navarcles renova fins al 2030 l'acreditació com a Centre Lliure de Contencions
-
Societat
Prop de 700 persones fan ús de les dutxes i la bugaderia socials de Manresa el 2025
-
Societat
La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn
