Navàs prepara un programa d'actes a favor de l'ONG Associació Humanitària de Solidaritat, que tindrà el seu plat fort amb un concert on actuaran Gossos, Mesclat i e-Bastards, el dia 22 d'octubre al pavelló esportiu, amb la finalitat de recollir fons per finançar una expedició de cirurgians al Txad el proper mes de novembre. L'objectiu és poder operar a un centenar d'infants afectats per diferents traumatismes, encapçalats pel Dr. Ferran Fonseca, que serà el cap de l'expedició mèdica (12 professionals).
El dissabte 8 d'octubre, a les 9 del vespre al Casal Sant Genís, hi haurà un Festival de Màgia Solidària a Navàs, amb una vintena de participants, que ompliran d'il·lusionisme la platea i l'escenari. Els mags formen part de l'Associació de Mags de l'Anoia, Berguedà, Osona i Solsonès.
Els dies 10 i 11 d'octubre, a l'Institut Escola Sant Jordi i el Col·legi Sant Josep es farà una activitat solidària, amb la projecció del documental "Bakite" de Fina Sensada. En aquesta activitat hi participaran l'il·lustrador Valentí Gubianas i el periodista Joaquim Pujolar.
El dia 12, a les 11 del matí, hi haurà un espectacle de màgia a la residència d'Avis.
El diumenge dia 16 d'octubre, en motiu de la Fira de Tardor, es farà una enlairada de globus verds.
A finals de mes es projectarà a la sala d'actes de la Biblioteca el documental de Fina Sensada “Mi pequeña Chanceline”.
Els organitzadors posaran a la venda polseres de color verd a benefici de la noble causa.
Navàs prepara un programa d'actes a favor de l'ONG AHS
Gossos, Mesclat i e-Bastards seran les estrelles dels actes solidaris a favor de l'Associació Humanitària de Solidaritat
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’octubre de 2011 a les 15:45
Et pot interessar
-
Societat La Cooperativa La Agrícola cedeix a l'Ajuntament de Sant Fruitós un fons documental centenari
-
Societat Bages Ciència Ciutadana reclama més suport per a les persones cuidadores d'Alzheimer
-
Societat Millores al Camí del Grau per evitar l'erosió i millorar el drenatge
-
Societat Cloenda de la 8a edició del programa Universi+ a UManresa
-
Societat Pavimentació del carrer Cardenal Lluch i plaça Independència aquest dissabte
-
Societat Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages»