Alcalde i regidors de Navàs es reuneixen amb representants d'Interior. Foto: AjNVS
L'alcalde de Navàs, Jaume Casals i el director general d'Administració de Seguretat, Andreu J. Martínez, han signat dos convenis integrats en la Plataforma de Seguretat i Emergències, que són plans globals per a casos d'emergències que involucra tant el Departament d'Interior de la Generalitat com les administracions locals. Amb aquests convenis l'Ajuntament de Navàs s'adhereix a la xarxa RESCAT de radiocomunicacions d'emergències i seguretat de Catalunya.
La xarxa RESCAT permet la comunicació entre usuaris, i facilita tant la tasca de cadascun dels cossos policials col·lectivament o per separat, així com l'actuació conjunta i la coordinació entre els agents que tenen la responsabilitat d'actuar en casos d'emergència.
El programari anomenat SIPCAT permet interconectar-se amb els sistemes d'informació del cos de Mossos d'Esquadra i el centre de gestió de trucades d'urgència 112.
A la signatura hi han estat presents el subdirector general de Coordinació de la Policia de Catalunya Joan Carles de la Monja, Josep Guillot intendent i cap de l'ABP Bages, Sergi Ramos cap de la Policia Local de Navàs, i els regidors Joan Fernàndez i Raquel Rodríguez de l'Ajuntament de Navàs.
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de juliol de 2011 a les 19:55
Et pot interessar
-
Societat
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
-
Societat
Èxit de participació a la primera Festa del Vi Novell de Sant Fruitós
-
Societat
Afectacions de trànsit pel 1r Mercat d'artesans, brocanters i de segona mà de la Sagrada Família
-
Societat
Professionals de l'ICS Catalunya Central viatgen a Malawi per impulsar un cribratge de salut comunitària
-
Societat
El Dr. Albert Altés, cap del Servei d'Hematologia d'Althaia, publica un llibre sobre el present i el passat de la medicina
-
Societat
Santpedor avança en la millora viària amb les obres als carrers Pons Grau, Ample i plaça Sant Jordi
