Imatge d'arxiu d'una exposició de l'Agrupcació Fotogràfica de Castellbell. Foto: Pere Sánchez
Durant molts anys, una de les icones més emblemàtiques de la Festa Major de Castellbell i el Vilar era el concurs de fotografia amb la seva corresponent exposició posterior. Ara, després d'uns anys en que l'Agrupació fotogràfica de Castellbell i el Vilar va desaparèixer per manca de persones i per la mort d'altres molt carismàtiques d'aquella entitat, un grup de joves del poble han volgut fer renéixer l'agrupació amb el nom d'Associació Fotogràfica de Castellbell i el Vilar que tindrà com a objectius fer sortides fotogràfiques, concursos, xerrades i cursos.
A Facebook ja hi ha un grup en que s'han inscrit una trentena aficionats a la fotografia, i aquest divendres, 22 d'octubre, a la antiga sala cultural on es feien les antigues exposicions, una quinzena de persones s'han apropat per conèixer a la nova entitat .
L'entitat està oberta a tothom a gent que li agradi a la fotografia.
Neix l'Associació Fotogràfica de Castellbell
Societat
L'entitat pretén recuperar l'esperit de l'antiga Agrupació Fotogràfica del municipi
ARA A PORTADA
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
23 d’octubre de 2010 a
les 15:17
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
