Ha nascut a les Escodines un grup de Ball Country. A partir d'aquest diumenge dia 2 de desembre, i tots els diumenges, de 9.30 a 13h, es trobarà al Casal de Les Escodines.
L'objectiu principal d'aquest grup és passar una estona agradable compartint l'experiència del ball country, assajar coreografies per desenvolupar la creativitat i l'expressió corporal, per més endavant poder fer alguna exhibició de cara al públic.
De fet, la intenció a mig-llarg termini és poder fer alguna mostra-exhibició aprofitant les festes del barri o actuant per alguna entitat o jornades solidàries.
Participar en aquest grup és totalment gratuït, i és obert a tothom. L'únic requisit és saber ballar ball country i tenir moltes ganes de passar-ho bé.
Les persones que estiguin interessades poden posar-se en contacte en el telèfon 93 875 15 40 (ext 11) o per email: poldecultura@escodines.cat
ARA A PORTADA
-
Economia Unes 200 persones preparen a Manresa la vaga general de l'11 de novembre en assemblea Pere Fontanals
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Successos «Jo només vull treballar tranquil», diu el taxista manresà difamat per la ultradreta Pere Fontanals
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
Publicat el
29 de novembre de 2012 a
les 19:15
Et pot interessar
-
Societat
Manresa organitza una jornada per resoldre dubtes sobre la lactància materna
-
Societat
Un mural de Sant Joan de Vilatorrada recupera la figura del sereno
-
Societat
Manresa estrena un nou pas de vianants semaforitzat a les Bases
-
Societat
Un cafè, una taula i una conversa: Manresa plantarà cara a la soledat no desitjada
-
Societat
Manresa fa aquest dijous un tractament natural contra les herbes adventícies del cementiri
-
Societat
El Consell dels Infants de Súria arrenca el curs amb bústies de suggeriments a les escoles
