Els casals d'estiu continuen amb l'embranzida del primer dia, complementant les activitats artístiques amb les esportives, trampejant la pluja i la calor i això segur, passant-ho d'allò més bé.
Els nens i nenes dels casals d'estiu del CAE i la Fundació La Xarranca han seguit amb els seus entrenaments per convertir-se en ninges, s'han fet els seus quimonos, han creat els seus shirukens i els han posat a prova amb una gimcana de punteria. Prèviament, però, ja havien practicat amb el joc tradicional de les bitlles catalanes.
Els que tampoc han parat quiets han sigut els joves d'Òrbita Jove (Manresa) i Pack Jove (Vacarisses, Vallès Occidental) que han après tècniques de pintura sobre mural per un grafit que acabaran les pròximes setmanes. A més, els de Manresa s'han remullat i gaudit de valent a Illa Fantasia i a Vacarisses han acabat la setmana amb una excursió a Sant Salvador de les Espases i un bivac.
Enguany s'han apuntat uns 400 infants que es reparteixen entres els casals de l'escola la Sèquia, Pare Algué i Renaixença de Manresa; El Bitxac de Santpedor, Castellbell i el Vilar i el de Monistrol de Montserrat. Uns 320 joves faran activitats programades i segons les seves motivacions amb Òrbita Jove, organitzat amb el suport de l'Ajuntament de Manresa; i Pack Jove, organitzat amb el suport de l'Ajuntament de Vacarisses.
Ninges, grafits i parc aquàtic durant la segona setmana dels casals d'estiu del CAE - La Xarranca
Ha estat una setmana plena d'activitat física i creativitat amb caminades, tallers i jocs d'aigua per a petits i grans
ARA A PORTADA
-
«Ampliem contenidors i freqüències al Barri Antic, però també empaitarem més els incívics» Pere Fontanals
-
Manresa commemorarà els 50 anys de les últimes detencions franquistes amb un programa coral Pere Fontanals
-
-
-
El Clam 2025 se centra en la memòria democràtica i alerta sobre el ressorgiment del feixisme Pere Fontanals
Publicat el 09 de juliol de 2021 a les 16:19
Et pot interessar
-
Societat Endesa invertirà 250.000 euros a Pineda de Bages per millorar la xarxa elèctrica
-
Societat Un sopar per llepar-se'n els dits: 180 persones celebren les varietats de tomàquet del Bages
-
Societat Sant Salvador de Guardiola millora el servei postal amb noves bústies a Ca l'Esteve
-
Societat L'Espai Quico Mestres de la Torre Santa Caterina torna a agafar embranzida
-
Societat Biomarcadors i diferències socials, claus per superar els cent anys
-
Societat El Lledoner de Sant Fruitós guanya deu noves places públiques per a gent gran