La plataforma No + Morts a la C-55 ha emès un comunicat on es mostra molt crítica amb la finalització de les obres entre Can Gomis i Monistrol de Montserrat. Després de 25 mesos la plataforma es pregunta "què ha passat amb el tercer carril?"
No + Morts a la C-55 recorda que es van adjudicar les obres l'octubre de 2017, amb una finalització prevista per al març de 2019, però foren prorrogada fins a l'abril de 2020 i finalment va patir una nova prorroga de finalització fins a l'octubre de 2020. El comunicat assenyala que van ser "tres endarreriments per ajustaments de projecte i desaparició del tercer carril licitat". Per això valora tota l'operació com a "un nou engany relacionat amb la C-55", mentre que els polítics de la comarca segueixen "callats".
La plataforma posa sobre la taula que a Castellbell i el Vilar, "un nou tram de ratera, ara tot el tram fins Manresa el tenim amb mitgera". Es tracta de "precisament el tram que s'havia de desdoblar segons els tres projectes de l'any 2011 del conseller Recoder que van costar 4 milions d'euros i dormen als calaixos de la Conselleria de Territori".
També denuncien que des de 2017 la Generalitat "no dóna dades IMD de la C-55, fins aquell any les dades oscil·laven entre els 28.000 vehicles/dia Olesa i els 37.000 vehicles/dia a Manresa", i finalment, pel que fa a la C-55, "tampoc funcionen els panells informatius instal·lats (únicament en ocasions excepcionals)".
No + Morts a la C-55 pregunta «on és» el tercer carril projectat al tram de Can Gomis
Societat
La plataforma recorda que després de 25 mesos i tres endarreriments, la carretera s'obre només amb dos carrils
- Tram de la C-55 a Can Gomis, amb només dos carrils -
- N+MC55
ARA A PORTADA
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
-
Economia CGT i ASB denuncien ERTO al sector carni del Bages arran de la pesta porcina Pere Fontanals
-
Societat Cardona presenta un projecte de 10,5 milions d'euros per revitalitzar el nucli antic amb el Pla de Barris Pere Fontanals
-
Publicat el
28 d’agost de 2020 a
les 17:00
Actualitzat el
28 d’agost de 2020 a les
17:03
Et pot interessar
-
Societat
Mor el conductor d'un cotxe en sortir de la via a la C-37z a Manresa
-
Societat
Cardona reclama a la Diputació una solució definitiva per a les obres de l'avinguda del Rastrillo
-
Societat
Manresa inicia dilluns l'asfaltatge d'onze punts de la ciutat
-
Societat
Sant Andreu Salut programa sis xerrades gratuïtes sobre salut, cures i benestar
-
Societat
La Residència Navarcles renova fins al 2030 l'acreditació com a Centre Lliure de Contencions
-
Societat
Prop de 700 persones fan ús de les dutxes i la bugaderia socials de Manresa el 2025
