La tarda i nit del 31 de desembre i 1 de gener ha estat prou tranquil·la a les carreters del Bages i el Moianès pel que fa a la detecció d'alcohol i drogues en els conductors. De fer, entre el torn de tarda de dilluns i la nit i matinada d'any nou, entre les dues comarques es van detectar sis casos d'alcoholèmia positiva: quatre en controls, una en un accident lleu a Moià i l'última dins del nucli urbà de Balsareny després que un vigilant avisés els Mossos d'Esquadra.
La tarda del 31 de desembre es va produir un accident entre dos vehicles a la C-59, punt quilomètric 34,2, en terme de Moià, que va donar positiva en alcohol en un dels conductors. Encara en el torn de tarda, els Mossos d'Esquadra van ser requerits per un vigilant de Balsareny per fer la prova a un conductor dins el nucli urbà. La prova també va donar positiu.
Finalment, durant la nit i matinada de Cap d'Any, només hi va haver quatre positius per alcohol en els controls preventius que es van fer a les dues comarques.
							
																					
																Només quatre alcoholèmies positives a les carreteres del Bages la nit de Cap d'Any
I durant la tarda del 31 de desembre es va registrar un accident amb alcohol i una alcoholèmia al nucli de Balsareny
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Èxit del Gastrorecup a Manresa: 80 comensals i 1.600 euros per la Fundació del Convent de Santa Clara Pere Fontanals  
- 
													Sant Fruitós adquireix tota la finca de Can Figueras per ampliar el Bosquet i crear la Casa-Museu Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
Publicat el 01 de gener de 2019 a les 20:35
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau Societat
												El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau
- 
												 Societat
												Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva Societat
												Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva
- 
												 Societat
												L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Societat
												L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència
- 
												 Societat
												Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau Societat
												Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
- 
												 Societat
												Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària Societat
												Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
- 
												 Societat
												Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas Societat
												Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas

 
															 
															 
															 
															 
															