El nombre de pacients ingressats amb coronavirus als tres hospitals de Manresa ha baixat fins els 15 després que diumenge no hi hagués cap canvi i aquest dilluns s'hagi confirmat el resultat negatiu del test de 8 pacients de l'hospital de Sant Andreu en persones que havien passat la malaltia. Tot i així, cap de les 8 persones recuperades encara no ha rebut l'alta hospitalària i restaran ingressades en zona no-Covid per seguir la seva evolució. Aquest dilluns, hi ha 11 pacients amb coronavirus a Sant Andreu i 4 entre Sant Joan de Déu i Centre Hospitalari.
En les últimes 48 hores no hi ha hagut cap nova defunció en centres mèdics i, d'aquesta manera, es mantenen 234 persones mortes des de l'inici de la pandèmia.
[noticiadiari]9/90828[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90861[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90742[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90883[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90878[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90716[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90642[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90106[/noticiadiari]
Només queden 15 pacients ingressats amb coronavirus en hospitals de Manresa
Aquest dilluns, es mantenen els 4 ingressats entre Sant Joan de Déu i Centre Hospitalari, i 11 més a Sant Andreu
ARA A PORTADA

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 25 de maig de 2020 a les 21:16
Actualitzat el 25 de maig de 2020 a les 21:26
Et pot interessar
-
Societat El Geoparc de la Catalunya Central impulsa un procés participatiu amb docents per definir el seu Pla Estratègic Educatiu
-
Societat Afectacions de trànsit per la Festa de Tardor dels comerciants del carrer Barcelona
-
Societat L'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer celebra 25 anys amb un programa d'actes commemoratius
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous