Amb la mirada posada en continuar estrenyent la cooperació entre les dues poblacions, la Cardona catalana i la Cardona uruguaiana han impulsat un nou intercanvi cultural que permetrà a un jove de la Cardona americana fer una estada d'un mes a la vila ducal.
El nou becari uruguaià serà a Cardona del 2 de setembre al 2 d'octubre on podrà conèixer la realitat social i cultural de la vila. Per aquest motiu l'Ajuntament ofereix a les famílies que ho vulguin la possibilitat d'acollir a casa seva al becari uruguaià mentre dura la seva estada a Cardona, que, a més, coincidirà amb la celebració de la Festa Major de Cardona.
L'Ajuntament anima a la població a participar en aquest intercanvi cultural
Les famílies que vulguin participar en aquesta iniciativa es poden posar en contacte amb l'Ajuntament de Cardona trucant al 938691000 o bé a través del correu electrònic: cardona@cardona.cat. El becari, de nom Federico Pereira, té 23 anys i és llicenciat en Comunicació. Durant la seva estada a Cardona coneixerà el funcionament del govern municipal, a més de prendre contacte amb les entitats i les empreses que formen el ric teixit associatiu i empresarial de la vila.
Les famílies acollidores tindran entrades gratuïtes per tots els actes de Festa Major i de la resta d'activitats que programi l'Ajuntament mentre dura l'estada a Cardona del becari uruguaià.
Nou intercanvi amb Cardona de l'Uruguai
El nou becari uruguaià serà a Cardona del 2 de setembre al 2 d'octubre
ARA A PORTADA
-
Ramon Bacardit denuncia per delicte d'odi els cartells apareguts durant la Fira de l'Aixada Pere Fontanals
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
La 146a trobada d'Aturem les Guerres a Manresa centra el debat en el conflicte a l'Iran Pere Fontanals
-
Publicat el
09 d’agost de 2011 a
les 14:59
Et pot interessar
-
Societat
Súria enceta els actes del 8-M amb el teatre-fòrum «Àvies segle XXI»
-
Societat
La Residència de Navarcles modernitza els seus espais amb una inversió de 500.000 euros
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de vermell per commemorar el Dia Mundial de l'Audició
-
Societat
Treballs de millora del paviment al carrer Canyelles, dimarts
-
Societat
El parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac incorpora tecnologia per compatibilitzar escalada i biodiversitat
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa allarga fins divendres l'estada de la família Ungureanu a l'Alberg
