La Policia Local de Súria disposarà en les properes setmanes d'un radar mòbil per detectar i sancionar els possibles excessos de velocitat dels vehicles que travessin el nucli urbà i la resta del terme municipal.
Com a pas previ a la posada en marxa d'aquest aparell, l'Ajuntament ha iniciat una campanya informativa amb el suport d'un aparell mesurador de velocitat i controls instal·lats a les entrades de Súria.
Aquest aparell mesurador, que té un caràcter estrictament informatiu, ja s'ha fet servir als barris dels Joncarets i de Fusteret, dues de les vies d'accés per carretera al centre de la vila. No es descarta fer-lo servir en altres punts del nucli urbà per tal d'obtenir dades fiables sobre la velocitat mitjana que es registra en diferents trams de circulació de la vila.
El radar mòbil suposarà un pas molt important per avançar cap a l'objectiu d'eliminar els excesos de velocitat i incrementar la seguretat viària a les carreteres de Súria. El seu ús serà possible gràcies a un conveni signat entre l'Ajuntament i el Servei Català de Trànsit.
Abans de la posada en marxa del radar mòbil, també seran col·locades senyals informatius a les carreteres d'entrada a la vila sobre la presència d'aquest nou control de velocitat, que també podrà captar fotografies dels infractors i, en conseqüència, tindrà efectes sancionadors.
ARA A PORTADA
-
Meritxell Soler rebaixa a València el rècord català de marató amb una marca històrica Pere Fontanals
-
El llibre que trasllada la llegenda de Sant Jordi a l'Havana es presentarà dijous a Manresa Redacció
-
-
-
Montserrat clou la celebració del mil·lenari amb un balanç de 1.300 activitats i més de 600.000 visitants Redacció
Publicat el 24 d’octubre de 2010 a les 23:02
Et pot interessar
-
Societat Una campanya de mecenatge busca garantir el futur del Servei d'Acompanyament en el Dol
-
Societat
Els dos cabirols de la Fàbrica Nova conviuen amb les obres
-
Societat
La Síndica de Greuges atén 23 persones en la seva quarta i última visita anual a Manresa
-
Societat
Tall de trànsit al lateral del Passeig, entre el carrer Cardenal Lluch i la Muralla
-
Societat
Es reobre el cas contra el regidor de Sallent Miquel Estruch pel canvi de pany del local de La Diferent
-
Societat
Èxit d'assistència al tast de formatges i vins del Parc Rural del Montserrat a la Bauma
