Aigües de Manresa ha comunicat que aquesta tarda es tallarà al trànsit una part del carrer Sobrerroca per poder reparar una nova avaria en un altre punt de la xarxa de distribució d’aigua.
El tram afectat, com en l'avaria de la setmana passada, és el que va del passatge Amics a la plaça Major, i és previst que aquests treballs s'enllesteixin entre dimarts i dimecres.
Novament, els vehicles que circulin pel carrer Sobrerroca es desviaran per passatge Amics en direcció a la plaça del Carme, des d'on podran continuar per carrer del Carme, que avui mateix s'ha obert al trànsit.
Els vehicles autoritzats podran accedir a plaça Major pel carrer Cap del Rec, que invertirà el sentit de circulació, des de la plaça del Carme.
Nou tall al carrer Sobrerroca per una altra avaria a les aigües
Es farà aquest dilluns a la tarda i els vehicles es desviaran pel passatge Amics a la plaça del Carme

ARA A PORTADA
Publicat el 22 d’agost de 2011 a les 15:35
Et pot interessar
-
Societat Un barceloní que es va mudar a Castellbell i el Vilar crea una escola de repoblament rural
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris