La Secció de Projectes d'Espai Públic de l'Ajuntament de Manresa ha informat que aquest dimecres Aigües de Manresa ha iniciat la segona fase de les obres del relligament de la xarxa soterrada d'aigua potable a la plaça de la Reforma, carrer Baixada de la Reforma i el passeig del Riu.
En aquesta segona fase, els treballs, que tenen una durada d'unes tres setmanes, es faran a la baixada de la Reforma, entre el passeig del Riu i la plaça de la Reforma. Durant l'actuació s'ocuparà un dels carrils de circulació i el trànsit de vehicles de la baixada de la Reforma es regularà en pas alternatiu amb semàfors.
Nova fase dels treballs d'Aigües de Manresa al passeig del Riu i la plaça de la Reforma
Durant l'actuació s'ocuparà un dels carrils de circulació i el trànsit de vehicles de la baixada de la Reforma es regularà en pas alternatiu amb semàfors

- El trànsit a la baixada de la Reforma estarà afectat per les obres -
- GSV
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’abril de 2023 a les 17:03
Actualitzat el 26 d’abril de 2023 a les 17:09
Et pot interessar
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons
-
Societat Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés