L'Ajuntament de Manresa ha obert la convocatòria perquè les famílies monoparentals puguin sol·licitar un ajut per al pagament de l'IBI. La finalitat d'aquesta subvenció és el suport a les famílies monoparentals i, a més, equiparar la repercussió que té l'IBI en l'economia familiar amb les famílies que tenen la consideració de monoparentals. El termini per presentar la sol·licitud finalitza el 30 de desembre de 2021.
Podran sol·licitar l'ajut les famílies que tinguin la condició de família monoparental i constin com a propietàries, copropietàries o usufructuàries dels béns immobles corresponents al seu domicili habitual. També aquelles que visquin en règim de lloguer i puguin acreditar, mitjançant l'aportació del contracte, que assumeixen el cost de l'Impost sobre béns immobles.
La quantia de l'ajuda anirà en funció de l'aplicació d'un barem segons els ingressos anuals de la família i l'ajut pot anar des del 10% al 90% de l'impost.
El programa té una dotació inicial de 20.000 euros.
[h3]Presentació de sol·licituds[/h3]
Les instàncies es presentaran al registre de l'Edifici Infants (Ctra. de Vic, 16). L'horari d'atenció serà de dilluns a divendres de 9 fins a 14 h.
La documentació per a fer la sol·licitud és:
- Fotocòpia compulsada del títol vigent de família monoparental.
- Autorització a l'Ajuntament de Manresa d'accedir a les dades d'altres administracions públiques (administració d'hisenda, seguretat social, etc.) amb la finalitat de poder comprovar el compliment dels requisits econòmics.
El programa d'ajudes a famílies monoparentals va ser aprovat per resolució el dia 24 d'octubre de 2019.
Obert el termini perquè les famílies monoparentals de Manresa sol·licitin un ajut per a l'IBI
Societat
La finalitat d'aquest ajut és equiparar la repercussió que té l'impost en l'economia familiar amb les famílies que tenen aquesta consideració
ARA A PORTADA
-
-
Esports El CE Manresa encaixa la primera derrota de la temporada al camp del Tudelano (2-1) Pere Fontanals
-
Societat Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat Pere Fontanals
-
Esports Manel Deli es proclama campió del món M50 dels 100 quilòmetres en ruta a Galícia Pere Fontanals
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
Publicat el
14 de setembre de 2021 a
les 22:21
Actualitzat el
14 de setembre de 2021 a les
22:27
Et pot interessar
-
Societat
Els casals infantils del CAE i La Xarranca tanquen l'estiu amb 562 participacions al Bages
-
Societat
L'AFABBS programa diversos actes al Bages amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa inicia l'arranjament d'una quinzena de camins rurals
-
Societat
Obres de fibra òptica a la Muralla del Carme i l'entorn de l'Uniplant Garden a partir de dilluns
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una nova oferta de formació per a adults
-
Societat
La Fira d'Artistes i Artesans provocarà afectacions de trànsit aquest dissabte al Passeig
