Responsables de l'aiguamoll de la Bòbila de Santpedor han anunciat a través de les xarxes socials la primera observació d'un becplaner (Platalea leucorodia) en aquest paratge natural. És la tercera observació que es fa d'aquesta espècie a la comarca del Bages.
L'exemplar en qüestió porta una anella de lectura a distància, segurament d'un projecte de marcatge de la Camarga (sud de França).
Observen per primera vegada un becplaner a l'aiguamoll de la Bòbila a Santpedor
Porta una anella, segurament d'un projecte de marcatge de la Camarga (sud de França)
ARA A PORTADA
-
Junts Manresa reclama que el convent de les Caputxines se cedeixi gratuïtament a la ciutat i rebutja que l'Ajuntament el compri Pere Fontanals
-
Fem Manresa proposa convertir el Convent de les Caputxines en habitatge d'emergència i parc verd al Barri Antic Pere Fontanals
-
-
Súria: una majoria absoluta per desencallar temes que van quedat aturats en l'anterior mandat Pere Fontanals
-
Publicat el 06 de juny de 2021 a les 10:28
Actualitzat el 06 de juny de 2021 a les 10:35
Et pot interessar
-
Societat Piscines del Bages i el Moianès 2025: horaris, preus i ubicació
-
Societat Èxit de participació i emoció a la Festa Major Infantil de Sant Joan City 2025
-
Societat Alumnes de l'Institut Lacetània fabriquen cadires de rodes per a un camp de refugiats sahrauí
-
Societat Afectacions de trànsit pels treballs d'urbanització de la vorera del carrer Sant Antoni Maria Claret
-
Societat Sant Fruitós tanca amb èxit el curs de formació en ràdio amb una vintena de participants
-
Societat Dilluns començaran uns treballs a la xarxa elèctrica en un tram de l'avinguda dels Països Catalans