Potenciar l'oli com a producte de proximitat, les varietats autòctones com la Corbella, i iniciar en el món de l'oli per crear-ne cultura són els objectius principals que Oli Migjorn s'ha proposat treballar en diferents activitats organitzades per als propers mesos.
Després d'iniciar de forma permanent les visites guiades a les oliveres i l'obrador, ara Oli Migjorn inicia una sèrie d'activitats per aproximar a tothom qui ho vulgui al món de l'oli, i, en concret al seu tast. Adquirir unes primeres nocions de les propietats organolèptiques tant gustatives com olfactives, i alhora conèixer quines qualitats d'oli hi ha al mercat i saber interpretar què tenim a les postades de les nostres botigues.
El primer Curs d'Iniciació al Tast d'Olis al calendari serà el proper 15 d'abril de 2016, a les 8 del vespre, a la sala Mirador del Parador de Cardona, en un dels indrets més emblemàtics del Bages, i símbol de la resistència catalana. Activitats que s'aniran repetint a diferents municipis de la comarca del Bages i el Solsonès.
Les places són limitades i cal fer reserva prèvia a comunicacio@olimigjorn.com o al 690023116. Més informació a www.olimigjorn.com
ARA A PORTADA
-
-
La Fira Mediterrània arrenca a Manresa amb teatre familiar i mirades sobre la memòria i el mite Pere Fontanals
-
-
El Baxi Manresa estrena el seu compte de victòries davant un fluix Slask Wroclaw (74-62) Xavier Sucarrats
-
El Certamen Nacional de Pubillatge 2025 se celebrarà a Monistrol i a l'Abadia de Montserrat Pere Fontanals
Publicat el 11 d’abril de 2016 a les 21:30
Actualitzat el 11 d’abril de 2016 a les 21:36
Et pot interessar
-
Societat El Bages reprendrà l'Ecorail l'any 2027 per les antigues vies de potassa de Sallent
-
Societat El programa USènior d'UManresa obre el curs animant a fer servir les matemàtiques per entendre el món
-
Societat La Fira Mediterrània alterarà el trànsit al centre de Manresa
-
Societat El BusCat visita Sant Fruitós i destaca el Nexe Espai Jove com a referent en emancipació juvenil
-
Societat Professionals de l'ICS Catalunya Central, reconeguts en els prestigiosos Premis Barea
-
Societat Sant Fruitós apropa el patrimoni a la gent gran amb tallers de memòria i objectes antics