El celler Oller del Mas i Càritas Manresa han presentat aquest dilluns el Vi amb cor, una edició del vi Bernat de la collita de 2019 etiquetat especialment per a l'ocasió, en què els beneficis es destinaran a l'entitat manresana.
Josefina Farrés, directora de Càritas Manresa, ha agraït la col·laboració del celler Oller del Mas, ha citat la frase de l'etiqueta "sols podem fer poc, junts podem fer molt", i ha remarcat que els programes de Càritas creen oportunitats a persones vulnerables que les necessiten.
Les ampolles d'aquest vi Bernat edició especial en favor de Càritas es podran comprar a la Botiga de l'Oller del Mas, Petit Celler, Plus Fresc, Setè Cel, Supermercats Llobet, Supermercats Roges, Vinalium Manresa, Vins Alsina, Vins Tomasa, i en restaurants del grup Diesa, entre d'altres.
En acabar, el celler Oller del Mas ha ofert un tast del vi a les persones assistents.
Oller del Mas presenta el Vi amb cor, solidari amb Càritas
Es tracta d'una edició del vi Bernat de la collita del 2019 etiquetat especialment per a l'ocasió
ARA A PORTADA
-
-
El govern de Manresa respon a Junts que el relleu generacional al comerç ja ho cobreix Reempresa Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa estudiarà crear un itinerari segur per a vianants entre Les Cots i els Dolors Pere Fontanals
-
-
L'alcalde de Manresa talla a Vox arran de no haver condemnat dos feminicidis: «Lliçons, les justes» Pere Fontanals
Publicat el 22 de novembre de 2022 a les 09:31
Actualitzat el 22 de novembre de 2022 a les 09:37
Et pot interessar
-
Societat
Manresa impulsa una campanya de Nadal per promoure la compra de proximitat
-
Societat
El SAD de Manresa reparteix lots de Nadal a totes les persones ateses als domicilis
-
Societat
L'Ajuntament dedica el calendari del 2026 a la fauna del riu Cardener al seu pas per Manresa
-
Societat
El campanar del Roser de Súria tornarà a sonar gràcies als pressupostos participatius
-
Societat
Santpedor acaba els treballs de millora ambiental a la riera de Joncadella, al Mirador de Montserrat
-
Societat
Castellbell i el Vilar iniciarà al gener el Pla Especial del Catàleg de masies i cases rurals
