Onze alumnes del cicle formatiu de Gestió Administrativa de l'institut Lacetània de Manresa han fet una estada d'una setmana a Dublín, Irlanda, amb l'objectiu de millorar el seu nivell d'anglès. Es tracta d'una activitat inclosa al Pla d'Impuls de llengües estrangeres a l'FP, subvencionada per fons europeus i per la Generalitat de Catalunya. Durant l'estada, els alumnes han estat acollits per famílies irlandeses i han fet formació en un centre especialitzat, a més d'activitats extraescolars formatives i immersives en llengua anglesa que els han permès millorar tant les seves competències lingüístiques com les personals.
La valoració per part dels participants ha estat molt positiva, tant per la possibilitat de practicar i millorar l'anglès com per les activitats de lleure i, molt especialment, per l'experiència que implica conèixer un nou país i la seva cultura, i conviure amb persones nadiues.
Des de l'institut Lacetània fa temps que s'aposta per promoure l'aprenentatge d'idiomes i les experiències internacionals dels seus alumnes, tant a l'ESO com a batxillerat i cicles formatius. A més dels coneixements que adquireixen, aquestes experiències suposen un enriquiment personal per a tots els alumnes que hi participen.
Onze alumnes del Lacetània fan una estada a Dublín per millorar l'anglès
Han conviscut amb famílies nadiues i han fet activitats de formació i d'immersió en anglès
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de maig de 2023 a
les 22:56
Actualitzat el
08 de maig de 2023 a les
23:02
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
