Amb la publicació del número 264, El Pou de la gallina arriba al seu vint-i-quatrè aniversari. I un any més tindran parada al primer tram del Passeig per complir amb la cita habitual amb els lectors i els subscriptors. A la parada hi trobareu l'exemplar del mes de maig i s'hi podran adquirir les cobertes de l'any 2010.
Cal recordem que ja es poden votar els candidats a les tres modalitats dels setzens premis Oleguer Bisbal (manresà d'actualitat, manresà del Pou i manresà més manresà) entrant al web (http://www.elpou.cat/wp/?page_id=3027), lliurant la butlleta a la Parada del Pou, el dia de Sant Jordi, o fent-la arribar a la redacció de la revista, abans del 30 d'abril.
Els guardons es lliuraran el divendres 6 de maig, a la sala d'actes de la casa Lluvià, després del debat "Deu preguntes per a deu candidats", organitzat conjuntament amb la Federació d'Associacions de Veïns de Manresa, que comptarà amb la presència dels alcaldables de les formacions que es presenten a les properes eleccions municipals.
ARA A PORTADA
-
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
-
-
Els Comuns lliguen millores per a la Residència de la Font en el pacte de pressupostos Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa se suma a la petició de la Creu de Sant Jordi per a Joan Morros Pere Fontanals
Publicat el
21 d’abril de 2011 a
les 16:00
Et pot interessar
-
Societat
Súria tala cinc arbres morts a la carretera de Manresa per evitar riscos
-
Societat
El Gastrofòrum de Joviat Culinary tanca 20 edicions connectant talent, ofici i territori
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Caputxins, aquest dissabte al matí
-
Societat
Entitats del Xup es mobilitzen per evitar el desnonament d'una família del barri
-
Societat
Ruixats amb pintura groga els Serveis Territorials d'Educació de la Catalunya Central
-
Societat
Els guardonats amb el Premi Séquia 2026 reivindiquen l'educació i el lleure educatiu
