El conductor d'una furgoneta ha perdut el control del vehicle i s'ha estampat contra l'aparador del concessionari de Toyota, Tallers Ballús, al carrer Sallent de Manresa aquest dijous al matí.
Segons els responsables de Tallers Ballús, l'accident ha tingut lloc abans de les 9 del matí quan la furgoneta s'incorporava al carrer Sallent des del propi concessionari i ha fet un gir estrany, ha colpejat lleument un turisme aparcat al carrer i s'ha incrustat sense gaire velocitat a la porta d'entrada que forma part de l'aparador de l'establiment.
En l'accident, l'estructura de vidre s'ha descalçat i s'ha trencat per arreu sense arribar a esmicolar-se. Un cop dins l'establiment, la furgoneta ha topat també, molt per sobre, contra un dels turismes que es trobaven en exposició. Pel camí una barana tipus passamà que acompanyava a la porta, també s'ha vist afectada.
Els mateixos testimonis de la concessionària no han sabut explicar si el conductor tenia una marxa mal entrada o s'ha equivocat de pedal. Les asseguradores d'una i altra part han obert expedient de l'accident sense que hagi necessitat l'actuació de cap cos policial.
Perd el control de la furgoneta i s'estampa contra l'aparador del concessionari Toyota de Manresa
L'accident ha tingut lloc abans de les 9 del matí d'aquest dijous quan el conductor s'incorporava al carrer Sallent des del mateix establiment
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
28 de juliol de 2022 a
les 16:11
Actualitzat el
28 de juliol de 2022 a les
16:16
Et pot interessar
-
Societat
Obres al Camí Vell de Santpedor per reparar una avaria al clavegueram
-
Societat
El torneig de Catan del CAE celebrarà la 15a edició el 29 de maig a Manresa
-
Societat
Manresa il·luminarà l'Ajuntament de blau pel Dia Mundial de la Fibromiàlgia
-
Societat
Sant Fruitós obre el concurs per gestionar la barra de la Festa Major d'Estiu
-
Societat
Callús acollirà la XV Trobada de Dones del Bages sota el lema «Bagenques en xarxa»
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Lladó, aquesta setmana
