Pericas insulta ara els manifestants contra l'agressió nazi de dissabte

El portaveu de PxC torna a fer servir el Facebook per mostrar-se tal i com és. En aquesta ocasió titlla de "tontos" les 300 persones que dissabte es van concentrar contra l'agressió feixista de davant l'Stroika

Publicat el 02 d’abril de 2012 a les 01:08
Imatge capturada al perfil Facebook d'Alberto Pericas

Després que el perfil Facebook del portaveu de PxC a l'Ajuntament de Manresa, Alberto Pericas, es fes tristament famós per fer burla de la mort d'un detingut dels mossos en un box hospitalari, ara la seva incontinència verbal l'ha portat a tractar de "tontos" els 300 manifestants que es van concentrar dissabte passat a la plaça Major en protesta per les agressions feixistes rebudes pels tres joves nois.

A sobre d'un retall de premsa que recull la notícia, Alberto Pericas escriu "Cada día que amanece, el número de tontos crece". Cal recordar que la setmana passada Pericas no va signar en primera instància el manifest de condemna a aquests fets del Consell Comarcal del Bages i posteriorment va al·legar que havia estat un "error" després que des del mateix partit l'instessin a fer-ho. També va ser destacada la seva absència personal en el ple extraordinari i urgent d'aquest passat divendres en què l'Ajuntament de Manresa votava el seu manifest de repulsa.

Alberto Pericas havia pertanyut de jove a diverses organitzacions d'extrema dreta i fins els més grans el recorden conduint una furgoneta carregada de companys a la caça d'independentistes, antifeixistes, o antimilitars; o al boicot d'actes organitzats per aquests. En aquells temps Alberto Pericas era conegut amb el sobrenom d'Animal.