El Servei Meteorològic de Catalunya espera un dimecres mogut. Enmig d'uns dies -i setmanes- de forta calor generalitzada, aquest dimecres hi haurà una treva que podria deixar tempestes amb pedra i calamarsa a gran part del territori, especialment a l'est del país i a les comarques del Pirineu i el Prepirineu.
A l'est, les precipitacions abundants es produiran al matí, entre les 6 i les 12 hores. Així, en aquesta franja estan en alerta l'Alta Ribagorça, el Pallars Sobirà, l'Alt Urgell, el Solsonès, el Pallars Jussà, la Noguera, el Segrià, el Pla d'Urgell, l'Urgell, les Garrigues, el Priorat, la Ribera d'Ebre, la Terra Alta i el Baix Ebre.
A partir del migdia, els temporals es desplaçaran per l'interior i podrien descarregar amb força en sis comarques més: Osona, el Bages, el Moianès, el Berguedà, el Ripollès i la Garrotxa. S'esperi que la intensitat dels ruixats deixi acumulacions properes als 20 litres per metre quadrat en mitja hora.
[plantillavirals]
Perill de tempestes amb calamarsa al Bages i al Moianès aquest dimecres
El Servei Meteorològic de Catalunya avisa del risc de forts temporals a gran part del país
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juliol de 2022 a les 20:38
Actualitzat el 05 de juliol de 2022 a les 20:39
Et pot interessar
-
Societat
Manresa reforça el compromís contra la violència masclista amb una programació de 25N centrada en el jovent
-
Societat
Manresa aprova el Pla Local de les Persones Grans 2024–2028
-
Societat
Manresa anuncia afectacions de mobilitat pel 64è Ral·li 2000 Viratges
-
Societat
Navarcles invertirà 730.000 euros per transformar la plaça de la Vila en un espai més verd i amable
-
Societat
Althaia reuneix un centenar de professionals en una jornada clau d'urgències pediàtriques
-
Societat
La cuina catalana rural es reivindica i es dona a conèixer a Cardona
