
Moià ha estat la població catalana que ha registrat més pluges aquest dimecres amb 55,7mm registrats entre les 21.00h i les 22.15. La segona població catalana amb més precipitacions ha estat Vic, i la tercera, Calldetanes
A conseqüeÌ€ncia de les intenses precipitacions que s'han produit a certs punts de la conca del Llobregat (Riera de MerleÌ€s i Riera Gavarresa) i del Ter (Gurri), eÌs possible que alguns afluents augmentin sobtadament el nivell i el cabal.
Protecció Civil recomana evitar els accessos a la llera, punts baixos, guals i creuaments de riu a nivell i traslladar aquestes recomanacions als municipis següents:- Riera de MerleÌ€s: Sant Maurici de la Quar, LluçaÌ€, SagaÌ€s, Santa Maria de MerleÌ€s, Puig-reig i GaiaÌ€- Riera Gavarresa: OristaÌ€, Sant Feliu Sasserra, Santa Maria d'OloÌ, AvinyoÌ, Sallent i ArteÌs- Riera de Calders: Granera, Monistrol de Calders, Calders i Navarcles- Riu Gurri: Vic, Gurb i les Masies de Roda. L'augment dels cabals anirà disminuint amb la finalització del fenomen tempestuós.