Aquest dimecres ha tingut lloc la presentació del projecte El Club de Tast, a l'aula de l'ESVICC, Escola de Vitivinicultura de la Catalunya Central, al Celler Cooperatiu d'Artés. A l'acte hi eren presents una vintena de persones procedents tant del Bages, com del Moianès com d'Osona.
La proposta ofereix un tast mensual entre els mesos d'octubre a juny en la temporada 2023/24 que inclou tastos de fins a quatre vins tot treballant temàtiques diferents. Les properes sessions també estaran obertes al públic a un preu de 25 euros. Per formar part del club de forma continuada cal fer-se socis del projecte que té un preu de 180 euros per temporada, de manera que surt a 20 euros la sessió.
Formar part del club dona dret a les nou sessions de tast, poder cedir l'acreditació fins a dues vegades a una altra persona en cas de no poder asistir-hi el titular, convidar a una persona a una jornada de tast a preu d'associat i entrar en el sorteig d'un tast de la 29a Festa de la Verema del Bages 2024.
Durant la presentació, els assistents han estat convidats a tastar tres vins negres de la DO Pla de Bages: un vi jove, un altre en procés d'elaboració i un tercer ja a punt de ser comercialitzat, tots tres del mateix celler de la marca Artium.
Presenten El Club de Tast de la Catalunya Central
Societat
Ha estat aquest dimecres, al celler Cooperatiu d'Artés, organitzat per l'ESVICC
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
28 de setembre de 2023 a
les 21:36
Et pot interessar
-
Societat
Manresa tallarà el trànsit al carrer de Sant Fruitós aquest dilluns per obres a la xarxa elèctrica
-
Societat
Manresa debat com adaptar les ciutats a les pluges intenses en la Jornada Tècnica de l'Aigua
-
Societat
La 16a Jornada de Demències del Bages aplega vora 90 persones a l'Hospital Sant Andreu
-
Societat
Tres camins rurals costeruts de Manresa es pavimentaran amb formigó rentat a l'àcid
-
Societat
Les xarxes d'aigua del Bages guanyen control i eficiència amb telecontrol i tretze plantes solars
-
Societat
Afectacions de trànsit aquest dissabte al Remei pel mercat de segona mà
